Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Ο Χίτλερ στο Λάντσμπεργκ



 



Αποσπάσματα από το βιβλίο του Heinz A. Heinz ΧΙΤΛΕΡ 


    »Ένα μικρό βιβλίο με κανονισμούς κρεμόταν σε κάθε κελί. Οι φυλακισμένοι ήταν υποχρεωμένοι να το μελετήσουν διεξοδικά. Προγραμμάτιζε τη μέρα τους. Αργότερα, θα σας εξηγήσω πώς έπρεπε να περνούν την ώρα τους. Ο Χίτλερ και οι φίλοι του διάβαζαν πολύ. Μερικές φορές πήγαιναν βόλτα στον κήπο. Η 20ή Απριλίου εκείνου του χρόνου –τα 35α γενέθλια του Χίτλερ– έπεφτε πολύ κοντά στο Πάσχα και, για πρώτη φορά στην ιστορία του, ένα πραγματικά εορταστικό κλίμα επικράτησε εδώ. Εκείνο το πρωινό, ένας απίστευτος αριθμός γραμμάτων, τηλεγραφημάτων και δεμάτων έφτασε για τον πιο σπουδαίο μας φυλακισμένο. Οι επισκέπτες συνωστίζονταν στην πύλη. Το κελί του είχε μετατραπεί σε κανονικό ανθοπωλείο. Τα δώρα του βρίσκονταν σε σωρούς πάνω στο τραπέζι και τις καρέκλες. Όλο αυτό ήταν μια αξιοθαύμαστη εκδήλωση αισθημάτων και δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία πως η συνειδητοποίηση ότι οι οπαδοί του έμεναν πιστοί σε αυτόν και στα εύκολα και στα δύσκολα, έδωσε στον Χίτλερ τη μεγαλύτερη χαρά. 
    »Υπήρχε και κάποιος άλλος που εκτίμησε όλα εκείνα τα πακέτα για τον Χίτλερ ─ο στρατιώτης της Ράιχσβερ! Ο Χίτλερ τού έδωσε όλα τα φαγώσιμα που οι φίλοι του είχαν σκεφτεί ότι θα χαιρόταν να τα λάβει. Ο στρατιώτης δεν μπορούσε να περιγράψει την καλοτυχία του.[...] 

 Αλπικό μπουκέτο με εντελβάις - έργο του Αδόλφου Χίτλερ 

    »Μέχρι την αρχή του Μαΐου, έφεραν αρκετούς Εθνικοσοσιαλιστές στο Λάντσμπεργκ, και τον Ιούνιο ο αριθμός τους αυξήθηκε στους τριάντα δύο. Η “Φέστουνγκ” γέμισε, παρά το γεγονός ότι σε μερικά κελιά τώρα υπήρχαν τέσσερεις ή και πέντε κρατούμενοι μαζί. Αναγκαστήκαμε να φτιάξουμε κελιά για πολιτικούς κρατούμενους και στο κανονικό τμήμα της φυλακής, που επικοινωνούσε με τη “Φέστουνγκ” μέσω ενός διαδρόμου. Κάθε καινούργια άφιξη χαιρετιζόταν, φυσικά, με επευφημίες. Ανάμεσα σε άλλους νεοφερμένους ήταν και ο Ρούντολφ Ες,  που έμελλε αργότερα να γίνει ο ιδιαίτερος γραμματέας του Χίτλερ.[...]
   

 »Θα θέλατε να μάθετε μερικά πράγματα για το ημερήσιο πρόγραμμα της “Φέστουνγκ”; Λοιπόν, οι δυο νυχτερινοί φρουροί τελείωναν τη βάρδια τους και σχολούσαν στις έξι το πρωί. Τότε, όλες οι πόρτες των κελιών άνοιγαν και υπήρχε ελεύθερη επικοινωνία για όλη την υπόλοιπη μέρα, σε όλη την πτέρυγα. Στις επτά, οι ποινικοί κατάδικοι έφερναν στους πολιτικούς κρατούμενους το πρωινό τους. Αυτό συνήθως περιελάμβανε καφέ και ψωμί, ή πόριτζ, ή λίγα δημητριακά. Μετά από αυτό, οι φυλακισμένοι πήγαιναν στο λουτρό. Στις οκτώ, άνοιγαν οι εξωτερικές πόρτες, που οδηγούσαν στην αυλή και τον κήπο, οπότε όλοι ορμούσαν στο εφαλτήριο ή τις παράλληλες δοκούς (υπήρχαν μερικά όργανα γυμναστικής) για να κάνουν λίγη έντονη γυμνα-στική. Μερικοί από αυτούς έκαναν πυγμαχία ή ελεύθερη πάλη. Διαθέταμε εξοπλισμό για όλα τα αθλήματα. Ο Χίτλερ θα εξασκείτο σε μερικά, αν δεν είχε τραυματίσει το μπράτσο του. Έτσι όπως είχαν τα πράγματα, όμως, αρκείτο στη δουλειά τού διαιτητή. 
    »Μετά από μία ώρα, οι φυλακισμένοι έκαναν μια βόλτα στον κήπο, ο οποίος, όπως βλέπετε, είναι κάπως μακρύς και στενός, τριγυρισμένος από τη μια πλευρά από τα κτίρια της φυλακής και από έναν τοίχο είκοσι ποδών από την άλλη. Οι άλλες πλευρές περιβάλλονταν από ψηλούς ξύλινους φράχτες. Εδώ, βλέπετε, έχει μια πινακίδα που γράφει “Όρια”. Αν κάποιος περνούσε τα όρια, εθεωρείτο ότι έκανε απόπειρα απόδρασης. Το παράθυρό μου έβλεπε στον κήπο και ήταν η δουλειά μου να ελέγχω τους περιπατητές. Βλέπετε εκείνο το μακρύ στρωμένο με χαλίκι μονοπάτι  που είναι κοντά στον τοίχο; Εκεί άρεσε πιο πολύ στον Χίτλερ να περπατάει πάνω κάτω, πάνω κάτω… Τις περισσότερες φορές τού έκανε παρέα ο Ες. Οι υπόλοιποι το ονόμαζαν “το μονοπάτι του Χίτλερ”. Μερικές φορές, εκείνοι που προηγουμένως ανήκαν στα Τάγματα Εφόδου, άρχιζαν να τραγουδούν τραγούδια του κόμματος, καθώς περπατούσαν. Στην αρχή, δεν δώσαμε σημασία ή έστω δεν αντιδράσαμε σε αυτό, όταν όμως και οι ποινικοί κατάδικοι άρχισαν να τραγουδούν όλοι μαζί και να διαταράσσουν την ησυχία όλης της περιοχής, αναγκαστήκαμε να το σταματήσουμε.[...] 


   »Λίγο πριν από τις δώδεκα, έστρωναν το τραπεζομάντηλο για το γεύμα στην τραπεζαρία. Αυτό το τραπεζομάντηλο δεν ήταν ακριβώς μέσα στους κανονισμούς, αλλά το καθιέρωσαν οι κατάδικοι και εμείς δεν είπαμε τίποτα. Έφερναν το φαγητό σε ένα μεγάλο δοχείο και το σέρβιραν στους κρατούμενους. Ήταν κανόνας να αποτελείται το φαγητό από ένα μόνο πιάτο.  Όλοι περίμεναν τον Χίτλερ και στέκονταν όρθιοι πίσω από την καρέκλα τους. Όταν εμφανιζόταν ο Αρχηγός, κάποιος φώναζε “tenshun!” (“προσοχή!”) και εκείνος κατευθυνόταν στην κεφαλή του τραπεζιού και έμενε όρθιος, μέχρι να έρθουν όλοι να τον χαιρετήσουν. Στη συνέχεια, κάθονταν όλοι και άρχιζαν να τρώνε. Πολύ σπάνια μιλούσαν για πολιτικά. Ο Χίτλερ κατά κανόνα συνομιλούσε με τον αριστερό και δεξιό του συνδαιτημόνα, για θέματα όπως το θέατρο, η τέχνη ή ακόμα και για τεχνικά θέματα. Ήταν αρκετά ικανός στη μηχανική, ιδιαίτερα στη μηχανική των αυτοκινήτων. Συχνά, του έστελναν σχέδια για εργασίες σχετικές με αυτοκίνητα, νέα σχέδια για το σασί, και σχεδίασε αρκετά και ο ίδιος. (Είναι πολύ γνωστό, βέβαια, ότι εφηύρε δύο πολύ χρήσιμα εξαρτήματα αυτοκινήτου και τα κατοχύρωσε. Το ένα ήταν ένα αντανακλαστικό κάτοπτρο στο πίσω μέρος, που έδινε τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πηγαίνει άνετα προς τα πίσω· το άλλο ήταν μια ρυθμιζόμενη λάμπα στο κάθισμα του οδηγού, για να διαβάζει χάρτες πορείας κ.λπ. Χρησιμοποίησε και τα δυο αυτά μηχανήματα αργότερα, όταν περιόδευε στην ύπαιθρο τη νύχτα, για τις πολιτικές του εκστρατείες.) Στο τέλος του γεύματος, ο Χίτλερ έδινε το σύνθημα “Mahlzeit” («ευλογημένο γεύμα») που το επα-ναλάμβαναν και οι υπόλοιποι, και στη συνέχεια κάθονταν όλοι για λίγο κάπνισμα και κουβεντούλα, την ώρα που μαζευόταν το τραπέζι. Κάποιος μπορεί να του χάριζε ένα μικρό δώρο ή λίγα φρούτα ─τα οποία ο Χίτλερ δεχόταν πάντα με ευγνωμοσύνη. Μετά από ένα τέταρτο της ώρας περίπου, έβαζε το πιάτο στην άκρη και έφευγε ξανά για το κελί του.[...] 

    »Στη συνέχεια, ήρθε η μέρα της ονομαστικής γιορτής του Χίτλερ, η 17η Ιουνίου.[1] Οι νυχτερινοί δεσμοφύλακες μόλις είχαν τελειώσει τη βάρδια τους, όταν άκουσα μουσική να έρχεται από πάνω. Ανέβηκα, για να ελέγξω τι συμβαίνει, και βρήκα την μπάντα να στέκεται έξω από την πόρτα του Χίτλερ και να του κάνει κάτι σαν καντάδα, αν μπορεί να θεωρηθεί καντάδα, όταν γίνεται στις έξι το πρωί. Και, στον λόγο μου, δεν ήταν καθόλου κακή!
    »Ο Χίτλερ πήρε αρκετά δώρα, τα οποία αυτή τη φορά αποθήκευσε σε ένα είδος ναυτικού κουτιού στο κελί νούμερο 11.
    Αυτό το κουτί με λιχουδιές, το εμπιστεύτηκε στη φροντίδα του παλαιότερου κρατούμενου, ο οποίος μοίραζε καθημερινά τα περιεχόμενα σε ίσα μέρη. Το βράδυ δόθηκε ένα είδος βεγγέρας[2] στην τραπεζαρία, και η μπάντα πάλι διέπρεψε. Ο Χίτλερ άνοιξε την εκδήλωση με έναν λόγο. Η δουλειά μου ήταν να περιφρουρώ την αίθουσα και να προσέχω, ώστε να μην προκύψει τίποτα που να έχει επαναστατικό χαρακτήρα. Σήμερα, όμως, μπορώ να παραδεχθώ ότι και εγώ και μερικοί άλλοι δεσμοφύλακες κάναμε τα στραβά μάτια σ’ αυτήν την περίπτωση. Μαζευτήκαμε γύρω από την πόρτα, με τα αυτιά μας ανοιχτά, ξεσηκωμένοι από αυτά που έλεγε και που αφορούσαν και τα δικά μας συμφέροντα. Είχαμε μαγευτεί από τα λόγια του! Τελείωσε με μια προτροπή, “Nun erst recht! Sieg Heil!...”,[3] και όλοι άρχισαν ξαφνικά να τραγουδούν το “Hakenkreuz am Stahlhelm” (Αγκυλωτός Σταυρός σε Ατσάλινο Κράνος).


“Hat man uns auch verraten,
Trieb mit uns Schindluderei,
Wir wussten, was wir taten,
Bleiben dem Vaterlande treu.
Hitler's Geist im Herzen
Kann nicht untergeh'n,
Kann nicht untergeh'n,
Sturmabteilung Hitler,
Wird einst aufersteh'n”.[4]



[1] Σ.Σ. Όχι η μέρα της γέννησης αλλά η μέρα της βάφτισης, όταν του δόθηκε το όνομά του. Μια εθιμοτυπία περιορισμένη στα καθολικά μέρη της Γερμανίας.

[2] Σ.Σ. Kameradschaftsabend.
[3] ΣτΕ. «Nun erst recht!» Φράση που απαντά και στον Εθνικό Ύμνο της Γερμανίας και σημαίνει «Τώρα περισσότερο από ποτέ!». Υπήρξε σύνθημα των Γερμανών Εθνικοσοσιαλιστών.

[4] ΣτΕ. Προδοθήκαμε/βασανιστήκαμε, προπηλακιστήκαμε/Ξέραμε τι κάναμε/Παραμένουμε πιστοί στην Πατρίδα/Το πνεύμα του Χίτλερ στην καρδιά/δεν μπορεί να σβήσει/δεν μπορεί να σβήσει/Τάγμα εφόδου Hitler/Κάποτε θα αναστηθεί.


Πηγή: thulebooks.gr


RV


Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες από τη Θούλη το αριστούργημα του Joseph Goebbels: «Michael – Ένα γερμανικό πεπρωμένο σε φύλλα ημερολογίου» σε μετάφραση από τα γερμανικά Απόστολου Λαγού





''Αφιέρωση

    1918
    Στεκόσουν όρθιος με το πυροβολημένο μπράτσο δεμένο ακόμα με γάζες, το γκρίζο κράνος στο πληγωμένο κεφάλι, το στήθος γεμάτο παράσημα με σταυρούς, μπροστά σε πλαδαρούς αστούς, για να αποκτήσεις το γυμνασιακό σου απολυτήριο. Επειδή δεν ήξερες μερικούς αριθμούς αποφάσισαν ότι δεν ήσουν ακόμα ώριμος για την απόκτησή του.
    Η απάντησή μας ήταν: Επανάσταση!

    1920
    Ήμασταν έτοιμοι και οι δύο να συνθηκολογήσουμε εξαιτίας της ψυχικής συντριβής. Τότε σηκώσαμε ο ένας τον άλλο επάνω και δεν παραπαίαμε σχεδόν καθόλου.
    Η απάντησή μου ήταν: Επιμονή μέχρις εσχάτων!

    1923
    Προκάλεσες το πεπρωμένο σου, αδιαφορώντας για τον κίνδυνο. Ακόμα, όμως, ήταν πολύ νωρίς. Γι’ αυτό θυσιάστηκες.
    Η απάντησή σου ήταν: Θάνατος!

    1927
    Στεκόμουν μπροστά στον τάφο σου· μια ολόλαμπρη λιακάδα έλουζε τον γαλήνιο πράσινο λόφο, που κήρυττε τη φθαρτή ματαιότητα.
    Η απάντησή μου ήταν: Ανάσταση."

Πηγή: thulebooks.gr


Ristorante Verona

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Ο Άριος, ''Προμηθέας της ανθρωπότητας''







Του Σωτήρη Αντωνακόπουλου


Ο Ολύμπιος Τιτάνας Προμηθέας και ο μύθος που τον συντροφεύει συγκλονίζει σε κάθε εποχή. Για τους Έλληνες είχε τεράστια σημασία η μορφή του, ήταν αυτός που αντιτάχθηκε στην εξουσία των θεών, μοίρασε στους ανθρώπους τη φωτιά της γνώσης και έγινε ο ενσαρκωτής του πολιτισμού, του πνεύματος και της δύναμης.

Στην ινδοάρια παράδοση, ο Προμηθέας έχει σχέση με τη σανσκριτική λέξη pramantha που σημαίνει σβάστικα. Στις Βέδες η pramantha συνδέεται μέσω μιας τελετουργίας με τη δημιουργία της φωτιάς.


Στην Aryavartha (το πολιτισμικό σύμπαν του Αρίου), η Pramantha συνδέεται με το σύμβολο της σβάστικας και ασφαλώς για περισσότερους από έναν λόγους

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγάλος Γιόχαν Βόλφγκανγκ Γκαίτε έγραψε το ποίημα ''Prometheus'', ένα αριστούργημα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, το οποίο δίνει μια ποιητική διάσταση στο δράμα του Προμηθέα. Το ποίημα μελοποιήθηκε, μεταξύ άλλων, από τον Φραντς Σούμπερτ.




Με την εμφάνιση της εθνικοσοσιαλιστικής επανάστασης στη Γερμανία, ο μύθος του Προμηθέα θα ζωντανέψει για να δώσει και πάλι το φως στην ανθρωπότητα. Ο Αδόλφος Χίτλερ θα είναι εκείνος, ο οποίος θα ξεκλειδώσει τον μύθο στο  ''Ο Αγών μου'', όπου αναφέρει:

"Θα ήταν μάταιος κόπος να συζητούμε πάνω στο σημείο του ποια ή ποιες φυλές υπήρξαν πρωταρχικά οι φορείς του ανθρώπινου πολιτισμού κι έχουν, στην συνέχεια, βάλει τα θεμέλια αυτού που εννοούμε, λέγοντας: ανθρωπότητα. Είναι πολύ απλό να ρωτήσουμε τώρα, με τις παρούσες συνθήκες, κάτι τέτοιο κι η απάντηση είναι εύκολη και ξεκάθαρη. Όλα όσα έχουμε σήμερα μπροστά μας σαν σημάδια του ανθρώπινου πολιτισμού, καρποί της τέχνης, της επιστήμης και της τεχνικής είναι, σχεδόν κυριολεκτικά, δημιουργήματα και καρποί της δραστηριότητας των Αρίων. Αυτό το γεγονός επιτρέπει να συμπεράνουμε ότι η Άρια φυλή είναι ο μοναδικός δημιουργός μιας ανώτερης ανθρωπότητας και, ακολούθως, ότι αντιπροσωπεύει τον πρωταρχικό τύπου αυτού που εννοούμε με τη λέξη: «άνθρωπος». Ο Άριος είναι ο Προμηθέας της ανθρωπότητας, το θείο άστρο τού πνεύματος φώτιζε πάντοτε το ξεκάθαρο μέτωπό του, πάντα αυτός άναβε και διατηρούσε τη φωτιά που κάτω απ’ τη μορφή της γνώσης, φώτιζε τη νύχτα κι αποκάλυπτε τα μυστήρια, που επίμονα ήθελαν να κρατήσουν τη σιωπή τους, δείχνοντας έτσι στον άνθρωπο τον δρόμο που έπρεπε να χαράξει για να καταστεί κυρίαρχος πάνω στ’ άλλα ζωντανά πλάσματα τούτης της γης. Αν εξάλειφαν από το πρόσωπο της γης τον Άριο, ένα βαθύ σκοτάδι θα ξαπλωνόταν πάνω της, για μερικούς αιώνες ο πολιτισμός που αυτός δημιούργησε θ’ αντανακλούσε ακόμη, αλλά τελικά ο κόσμος θα μεταβαλλόταν σε μιαν απέραντη έρημο.''


Στην εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία, o Προμηθέας θα κυριαρχήσει με τη μορφή και το πνεύμα του. Ο 'Αρνο Μπρέκερ θα φιλοτεχνήσει δύο αγάλματα που θα τοποθετηθούν  στην κύρια είσοδο της Καγκελαρίας του Ράιχ, εμπνευσμένος από τον Προμηθέα. Στο πρώτο (die Partei) κρατώντας πυρσό θα συμβολίζει το Κόμμα, στο δεύτερο (Wehrmacht) κρατώντας ξίφος θα συμβολίζει τον στρατό. 


Επιπλέον, το 1938 θα δημιουργήσει ένα γιγαντιαίο άγαλμα που θα το ονομάσει ''Προμηθέας'', προς τιμήν του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος, το οποίο, σαν τον Προμηθέα, κομίζοντας φωτιά και φως οδηγεί τον λαό σε ένα δρόμο ζωής και πολέμου.


Εντύπωση και δέος προκαλεί και το έργο του γλύπτη Willy Meiler ''O Λαμπαδηφόρος'', το οποίο διακοσμούσε την Sonnwendplatz της Ordensburg Vogelsang, τόπο εορτασμού των ηλιοστασίων. Το έργο αναπαριστά τον Προμηθέα με τον πυρσό και δίπλα του είναι σκαλισμένη μια προσφώνηση στους μαθητές και μελλοντικούς ηγέτες του Ράιχ:

''Είστε οι λαμπαδηφόροι που φωτίζετε το έθνος, εσείς να φέρετε το φως του πνεύματος στη μάχη για τον Αδόλφο Χίτλερ''. 




Εκείνον τον σκληρό Απρίλιο του 1945, στο Βερολίνο το Αισχύλειο δράμα του Προμηθέα συνάντησε το Βαγκνερικό φινάλε. Σήμερα, 73 χρόνια μετά, Εθνικοσοσιαλιστές σε όλο τον κόσμο συνεχίζουμε και παραμένουμε πιστοί στον Μύθο και στα λόγια του Αδόλφου Χίτλερ:

''Ο Άριος είναι ο Προμηθέας της ανθρωπότητας''
 
Πηγή:  The Stormtrooper 
 


Ristorante Verona


Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Οι τρεις βομβαρδισμοί του Πειραιά από τους “συμμάχους”



Στους δρόμους σκορπισμένα πτώματα, φριχτές εικόνες ακρωτηριασμένων παιδιών! Οι δρόμοι κλεισμένοι από ξύλα, κεραμίδια από τις στέγες, αναποδογυρισμένα αυτοκίνητα και λάκκοι που έχουν ανοίξει οι βόμβες. Σφυροκόπημα για τρεις ώρες, από τις 12 το μεσημέρι - ώρα που ο κόσμος βρισκόταν στους δρόμους. Τα «Ιπτάμενα Φρούρια» της 15ης Αεροπορικής Δύναμης των ΗΠΑ, βομβάρδισαν ανελέητα τις κεντρικές συνοικίες του Πειραιά. Τα θύματα αυτού του αδικαιολόγητου βομβαρδισμού υπολογίστηκαν σε 5.500 από τα οποία 8 ήταν Γερμανοί στρατιώτες. Ανάμεσα σ’ αυτά συγκαταλέγονται και 85 μαθήτριες μαζί με τις 15 δασκάλες της Δημοτικής Οικοκυρικής και Επαγγελματικής Σχολής Πειραιά, που καταπλακώθηκαν από τα ερείπια του στο καταφυγίου του κτιρίου της Ηλεκτρικής Εταιρείας και πέθαναν από ασφυξία.
Συνέχεια εδώ

RV

Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Αδόλφος Χίτλερ: Υπερασπιζόμαστε την Ευρώπη όπως και οι Έλληνες της αρχαιότητος




Αποσπάσματα της ιστορικής ομιλίας του Αδόλφου Χίτλερ στο Reichstag στις 11 Δεκεμβρίου 1941

...Τι είναι τελικά η Ευρώπη; Δεν υπάρχει ουδείς, ευκρινής γεωγραφικός ορισμός αυτής της ηπείρου, αλλά μόνον ένας φυλετικός και πολιτιστικός. Τα Ουράλια όρη δεν είναι τα σύνορα της Ευρώπης, αλλά τα  όρια της αποτελεί εκείνη η διαχωριστική γραμμή, η οποία διαφοροποιεί το νόημα και τον τρόπο ζωής της Δύσεως έναντι της Ανατολής. Κάποτε στο απώτατο παρελθόν η Ευρώπη δεν ήταν τίποτα άλλο, παρά μόνον η Ελλάς που δημιούργησαν τα βόρεια φύλα και από αυτήν την χώρα έλαμψε  για πρώτη φορά το φως, το οποίο σταδιακά λάμπρυνε την ανθρωπότητα. Όταν οι Έλληνες υπεράσπιζαν την Πατρίδα τους κατά του ασιατικού περσικού κινδύνου, δεν μάχονταν αποκλειστικά για την Ελλάδα αλλά και για την αξία, την έννοια, για τον πολιτισμό, τον οποίο σήμερα αποκαλούμε Ευρώπη...

Εν συνεχεία αυτό το υπέροχο πνεύμα μεταλαμπαδεύτηκε από την Ελλάδα στην Ρώμη. Με το ελληνικό πνεύμα, με την θαυμάσια ελληνική κουλτούρα  συγχωνεύτηκε αρμονικά η ρωμαική, πρακτική σκέψη και η ρωμαική κρατική τέχνη γονιμοποιώντας μία παγκόσμια αυτοκρατορία, απαράμιλλη μέχρι και σήμερα στην σημασία και την σπουδαιότητα της. Όταν οι ρωμαικές λεγεώνες σε μία χορεία πολέμων αντιμετώπιζαν την επιδρομή της αφρικανικής Καρχηδόνος και τελικά κατακτούσαν την νίκη, στην ουσία δεν ήταν η Ρώμη για την οποία μάχονταν, αλλά ο ελληνορωμαικός κόσμος της τότε Ευρώπης.. 

Η επόμενη επίθεση κατά της ηπειρωτικής χώρας αυτής της νέας ανθρώπινης κουλτούρας προήλθε από τα βάθη της Ασίας. Ένα τρομακτικό ποτάμι βάρβαρων ορδών ξεχύθηκε στην Ευρώπη  από το εσωτερικό της Ασίας και ξέσπασε στην καρδιά της, πυρπολώντας, φονεύοντας και καταστρέφοντας τα πάντα. Μία πραγματική μάστιγα του Θεού. Στην μεγάλη μάχη των Καταλωνικών Πεδίων, για πρώτη φορά ενωμένοι οι Ρωμαίοι και οι Γερμανοί πολέμησαν για την επιβίωση ενός πολιτισμού, ο οποίος πλάστηκε από τους Έλληνες, δυναμώθηκε από τους Ρωμαίους και τον οποίο αφομοίωσαν και ανέπτυξαν οι Γερμανοί. Η έννοια της Ευρώπης είχε διευρυνθεί. Θεμελιωμένη από την Ελλάδα και την Ρώμη, για πολλούς αιώνες μετέπειτα η υπεράσπιση της Ευρώπης δεν ήταν ένα  καθήκον των Ρωμαίων αλλά και των Γερμανών. Η Ευρώπη γαλουχημένη  και φωτισμένη από την ελληνική κουλτούρα, θωρακισμένη από τις επιβλητικές παραδόσεις της Ρώμης επεξέτεινε τα όρια της,  δια των γερμανικών αποικισμών και παράλληλα εμπλούτισε την ιστορική έννοια και αποστολή της ...

Έκτοτε αυτή  η Ευρώπη έβρισκε τους προμάχους της στα πεδία των συγκλονιστικών αναμετρήσεων με επικεφαλής Γερμανό Αυτοκράτορα στο Unstrut ή στο Lechfeld, στην προσπάθεια της να αναχαιτίσει τις ασιατικές επιθέσεις. Αλλά με τον ίδιο τρόπο κατοχύρωνε την επιβίωση της, απωθώντας τις αφρικανικές επιδρομές στην Ισπανία. Σε αυτές τις μάχες η Ευρώπη θωράκιζε την υπόσταση της από αλλότριες απειλητικές δράσεις ενός ξένου φυλετικού κόσμου ..
Όπως κάποτε αποστολή της Ρώμης ήταν η επιδαψίλευση της ευρωπαικής κουλτούρας και η ασφάλεια της σχηματιζόμενης Ευρώπης, το ίδιο καθήκον ανέλαβαν αργότερα οι γερμανικοί λαοί,  οι οποίοι προάσπιζαν μία κοινή φυλετική οικογένεια εθνών, που παρά τις πολιτικές τους αποχρώσεις και διαφοροποιήσεις ενσάρκωναν πάντα την συνοχή του αίματος και της ράτσας μας σε μία εκπληκτική συνάφεια αλληλοσυμπληρώσεως..

Από αυτήν την Ευρώπη διαχύθηκαν μετέπειτα οι μεγάλοι αποικισμοί και των υπολοίπων ηπείρων μεταφέροντας τους δυναμικούς καρπούς της πολιτιστικής δημιουργικότητας. Και αυτή είναι η ιστορική αλήθεια για όποιον δεν εθελοτυφλεί..
Γι΄ αυτόν τον λόγο είναι ευνόητο ότι δεν εκπολίτισε η Αγγλία την Ευρώπη, αλλά μεταναστευτικά ρεύματα γερμανικών φύλων των Σαξώνων και Νορμανδών σφράγισαν ανεξίτηλα την εξέλιξη της αγγλικής νήσου. Και βεβαίως δεν ανακάλυψε η Αμερική την Ευρώπη, αλλά το αντίθετο. Όσα πράγματα στην Αμερική δεν αποπνέουν το ευρωπαικό πνεύμα, έχουν τις ρίζες τους σε εξεβραισμένα φυλετικά μείγματα,  στα οποία  Ευρώπη διαβλέπει με εύγλωττη περιφρόνηση τα  σαφή δείγματα καταπτώσεως του πολιτισμού και της καλλιτεχνικής παραγωγής, αποτελέσματα της θλιβερής κληρονομιάς εβραικού ή νεγρικού αίματος μιγάδων ..

Θα έπρεπε να προβώ σε αυτήν την συνοπτική ιστορική αναφορά, θέλοντας να τονίσω ότι ο αγώνας τον οποίο διεξάγουμε από τους πρώτους μήνες αυτού του έτους, και στον  οποίο ηγείται το Γερμανικό Reich  λαμβάνει αναπότρεπτα έναν χαρακτήρα, ο οποίος υπερβαίνει τα όρια απλής αμύνης της χώρας μας. Όπως οι Έλληνες στην αρχαιότητα αντιμετώπισαν  τον περσικό κίνδυνο, οι Ρωμαίοι την αφρικανική επιβουλή της Καρχηδόνας και εν συνεχεία Ρωμαίοι και Γερμανοί τις ασιατικές εισβολές των Ούνων, οι Γερμανοί Αυτοκράτορες στον μεσαίωνα τις μογγολικές ορδές, οι Ισπανοί Ήρωες τις αφρικανικές, όλοι αυτοί οι μαχητές δεν έδιναν τον αγώνα μόνον για τις ιδιαίτερες Πατρίδες τους αλλά για το κοινό αγαθό της σωτηρίας της Ευρώπης. Έτσι και σήμερα η Γερμανία δεν πολεμά αποκλειστικά για την υπεράσπιση της, αλλά για ολόκληρη την Ευρώπη..


Αποτελεί ένα ευτυχές σημάδι, ότι αυτή η βαθιά επίγνωση άρχισε να καρπίζει στο υποσυνείδητο των περισσοτέρων ευρωπαικών λαών, είτε με δημόσια τοποθέτηση, είτε με το ακάθεκτο ρεύμα Ευρωπαίων εθελοντών στρατιωτών, οι οποίοι λαμβάνουν μέρος σε αυτόν τον ιστορικό αγώνα για την απόκρουση της μαζικής ασιατικής απειλής του νέου Αττίλα..

Μετάφραση από τα γερμανικά: Απόστολος Λαγός

Ristorante Verona


Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Τιμή μου η πίστις



Του Ηeinrich Himmler

Μια τρίτη κατευθυντήρια γραμμή και αρετή, η οποία είναι απαραίτητη για  την ανάπτυξη και την εν γένει στάση αυτής της Schutzstaffel (SS) είναι η έννοια της πίστης και η έννοια της τιμής, οι οποίες είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. Έχουν  ήδη αναφερθεί σε δύο φράσεις, στη φράση του Φύρερ, «Τιμή μου η πίστις», και στη φράση του παλαιού γερμανικού δικαίου, «Όλη η τιμή προέρχεται από την πίστη». Διδάσκουμε στον άνδρα των SS οτι πολλά πράγματα μπορούν να συγχωρεθούν σε αυτόν τον κόσμο, ένα όμως ποτέ: η απιστία. Όποιος πλήττει την πίστη, αποκλείεται από την κοινότητά μας.  

   
Γιατί η πίστη είναι μια υπόθεση της καρδιάς, ποτέ του νου. Ο νους μπορεί να παραστρατήσει. Αυτό κάποιες φορές είναι επιζήμιο, ωστόσο ποτέ αδιόρθωτο. Η καρδιά όμως πρέπει να χτυπάει πάντα με τον ίδιο παλμό, και όταν σταματήσει, ο άνθρωπος πεθαίνει, όπως ακριβώς και ένα έθνος πεθαίνει, όταν αθετεί την πίστη. Εννοούμε την πίστη κάθε είδους, την πίστη στον Φύρερ και συνεπώς στο γερμανικό τευτονικό έθνος, στη θέλησή του και στο είδος του, πίστη στο αίμα, στους προγόνους και τους απογόνους, πίστη στην οικογένειά μας, πίστη στους συναγωνιστές και πίστη στους αταλάντευτους νόμους της ευπρέπειας, της καθαρότητας και του ιπποτισμού. Αμαρτάνει κανείς εναντίον της πίστης και της τιμής, όχι μόνο όταν αφήνει άπραγος να προσβάλλεται η τιμή του ίδιου ή της Schutzstaffel, αλλά προπαντός και όταν δεν σέβεται την τιμή άλλων, κοροϊδεύει πράγματα τα οποία για άλλους είναι άγια ή όταν δεν υπερασπίζεται ευπρεπώς και με ανδρισμό τους απόντες, τους αδύναμους και τους απροστάτευτους. 

RV

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Η Αποστολή των SS στο Θιβέτ



Ιδιαίτερο ενδιαφέρον πυροδοτούσε στους μεμυημένους εσωτερικούς κύκλους των SS η θρυλική στέγη του κόσμου: το Θιβέτ. Και η απόπειρα ερμηνευτικής προσεγγίσεως των καλυπτόμενων από την  δυσδιάκριτη αχλύ των ανεξερεύνητων μυστηρίων του, επιχειρήθηκε πολυσχιδώς. Με εστία των αναδιφήσεων την πεποίθηση ότι στο Θιβέτ εξακολουθεί να υφίσταται ένας άθικτος θησαυρός πληροφοριών και τεκμηρίων για τις πρωτόλειες πολιτιστικές παρακαταθήκες πανάρχαιων Αρίων λαών, που κάποτε επέδραμαν και κατέκτησαν την νοτιοανατολική Ασία, χτίζοντας την υπέροχη Κουλτούρα των Βεδικών Ινδιών, ένα ειδικό τμήμα της Ιπποτικής Τάξεως των SS, το Ahnenerbe, Κληρονομιά των προγόνων, επιδόθηκε σε τολμηρές προδρομικές έρευνες, και πλαισιωμένο από πληθώρα διακεκριμένων επιστημόνων ουριοδρόμησε πρωτοποριακές αποστολές, με σκοπό την συρραφή και συλλογή των εναπομεινασών ενδείξεων για την συνάφεια των κλάδων της Άριας Ράτσας και των θαμμένων στον στρόβιλο των χιλιετηρίδων και στην Τύρβη των Μύθων πολιτιστικών, μυθολογικών και προϊστορικών ιχνών τους.

  
Απόκρυφα γραπτά, τα οποία μαρτυρούν την παρουσία Αρίων μυθικών Βασιλείων πριν από δεκάδες χιλιάδες χρόνια, οι έρευνες του Σουηδού επαΐοντος Sven Hedin, και οι μελέτες Γερμανών αριοσοφιστών των αρχών του περασμένου αιώνος, όπως των Walther Fuerst, Ηerman Wirth, Karl Maria Wiligut ώθησαν τους ιδεολόγους των SS να προσπαθήσουν να αποκρυσταλλώσουν τα τρομερά αινίγματα, με θετικιστικό πειραματικό και επιστημονικό  τρόπο, διοργανώνοντας ειδικές αποστολές και εξερευνήσεις - ένα κεφάλαιο της Ιστορίας των SS, κατ εξοχήν άγνωστο, αλλά και δυσπρόσιτο. Σημειωτέον ότι ο εξεταστικός φακός των επιστημονικών ομάδων, ανθρωπολόγων και ζωολόγων, βοτανολόγων και αρχαιολόγων των SS, δεν περιορίστηκε μόνον στην περιοχή των Ινδιών, αλλά ερεύνησε και σε άλλα μέρη του κόσμου, όπου σύμφωνα  με τις ιερές παραδόσεις, Άριοι Λαοί της Προϊστορίας, ως σπαράγματα από την αρχική Φυλή της υπερβορείου καταποντισθείσης Ατλαντικής Ηπείρου, διασκορπίστηκαν, διατηρώντας όμως στην Κιβωτό των Αναμνήσεων και των Θρύλων μια αρχετυπική φυλετική Κοιτίδα.


Το 1938, με εντολή του Himmler, συγκροτείται μια ερευνητική ομάδα εξαιρετικών επιστημόνων, μελών των SS, με σκοπό ένα ανιχνευτικό παράτολμο ταξίδι στα Ιμαλάια. Αποτελείται από τους: Ernst Schaefer, ζωολόγο, Bruno Beger ανθρωπολόγο, Εdmund Geer τεχνικό διευθυντή και άλλους ειδήμονες, με στόχο την ιχνηλάτηση του Θιβέτ, και τον εντοπισμό ανθρωπολογικών και αρχαιολογικών στοιχείων, που παραπέμπουν στις πανάρχαιες Άριες επιρροές, αλλά και στην μελέτη της χλωρίδος και πανίδος αυτής της απόμακρης και μυστικής Κεφαλής της Υδρογείου. 



Παρά τα εμπόδια προσβάσεως που θέτουν  οι αποικιοκρατικές βρετανικές αρχές στις βόρειες Ινδίες, ο ευφυής Schaefer, θα βρει τρόπους να έρθει σε επαφή με τον  κυβερνήτη του Θιβέτ τον Reting Rinpoche, που το 1938 διοικούσε το ιδιόμορφο αυτό Βασίλειο, στο μεταίχμιο της χηρευούσης ιερατικής διακυβερνήσεως μεταξύ του 13ου και 14ου Δαλάι Λάμα, και θα τον πείσει να δώσει άδεια, για να προσεγγίσει στην  απαγορευμένη πόλη Lhasa, έτσι ώστε να προχωρήσει στο ερευνητικό του έργο. Και θα το πετύχει. Ο Κυβερνήτης Rinpoche, ενθουσιασμένος από την φιλική γνωριμία του με  τον Schaefer και αποδεχόμενος τον βαθύτερο  Σκοπό της Αποστολής, θα στείλει προσωπική επιστολή στον Αδόλφο Χίτλερ, στην οποία, θα εκφράζει την κατανόηση του για την ανορθωτική προσπάθεια του τρίτου Reich, να αναστήσει το Κράτος επί φυλετικών Βάσεων, και θα προτείνει την σύναψη διπλωματικών σχέσεων.



Η παραμονή της  ομάδας Schaefer στο Θιβέτ θα διαρκέσει αρκετούς μήνες, κερδίζοντας την συμπάθεια της ιερατικής κάστας των Θιβετιανών Μοναχών, από τους οποίους αντλεί πληροφορίες και γνώσεις για την πανάρχαιες ρίζες της Κουλτούρας τους, των Ηθών και των Εθίμων τους. Το τεχνικό επιτελείο του κινηματογραφεί σπάνια ντοκουμέντα από τις ιεροτελεστίες τους και τις εορταστικές εκδηλώσεις τους. Το υλικό αυτών των γυρισμάτων, θα διαμορφωθεί σε ένα εξαίσιο λαογραφικό Ντοκιμαντέρ, υπό τον τίτλο Geheimnis Tibet, ''Το μυστικό Θιβέτ'', το οποίο θα προβληθεί στην Γερμανία, το 1942. 


Άξια λόγου είναι η παρέμβαση του Reichsfuehrer SS Heinrich Himmler, ο οποίος με επιστολή του στον Schaefer θα απαιτήσει την διαγραφή απαξιωτικών αναφορών για τους λαούς της Νοτιοανατολικής Ασίας. Εξαιρετική σημασία των αποτελεσμάτων της αποστολής των SS στο Θιβέτ, παρουσιάζει η ανακάλυψη ενός αγάλματος του Βούδα, τεχνουργημένου από μέταλλο μετεωρίτη, με απεικόνιση του Ιερού Συμβόλου του Αγκυλωτού Σταυρού, κοινού μυστικού Εμβλήματος, που συνδέει τους Άριους Βεδικούς Ινδούς με τους υπόλοιπους ευρωπαϊκούς Άριους Λαούς.



Επίσης στις επιστημονικές επιτυχίες της ερευνητικής αυτής Αποστολής περιλαμβάνονται: ο εντοπισμός μιας σπάνιας ράτσας Ίππων, μιας επίσης μοναδικής κατηγορίας κατσίκας ''Schapi'', σπόρων σιτηρών, ανθεκτικών στην χειμερινή περίοδο και η συλλογή σπάνιων βοτάνων για την συλλογή του Βιολογικού Ινστιτούτου των SS, το οποίο ασχολείτο με την καθιέρωση εναλλακτικών μορφών φυσικής ομοιοπαθητικής Ιατρικής. Οι ανθρωπομετρικές, κρανιολογικές εργασίες του ανθρωπολόγου Beger κατέδειξαν μια έντονη κρανιομετρική και σωματοδομική διαφοροποίηση της ιερατικής ηγέτιδος Τάξεως του Θιβέτ, με προσεγγίζοντα προς ευρωπαϊκούς τύπους, χαρακτηριστικά, από τον υπόλοιπο ντόπιο πληθυσμό, στον οποίο επικρατούσαν τα μογγολοειδή. 


Άγνωστο παραμένει αν η ερευνητική ομάδα των SS κατάφερε να προσπελάσει τις απόκρυφες Βιβλιοθήκες της απαγορευμένης πόλεως του Βασιλείου, της Lhasa, όπου πιθανόν και σήμερα να φυλάσσονται γραπτά τεκμήρια για απώτατους πολιτισμούς και κοσμοθεωρητικές, μυστικές ερμηνείες που χάνονται στους ωκεανούς δεκάδων, ίσως εκατοντάδων χιλιάδων χρόνων. 



Ενδεχομένως αυτά τα ευρήματα της επιστημονικής ομάδας των SS να κατεστράφησαν στα Αρχεία της Μαύρης Τάξεως ή να κατασχέθηκαν και να τηρούνται σκοπίμως στην αφάνεια, μετά την Άλωση  και την δήωση της πολυτίμου Βιβλιοθήκης του Πύργου Wewelsburg από ειδικές αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες το 1945.

  

Μετά την ολοκλήρωση της περίφημης αποστολής, και εν μέσω του πολεμικού Δράματος το 1940, ο Schaefer θα γίνει διευθυντής του ειδικού Institut fuer Asienforschungen und Expeditionen Ahnenerbe. Και το 1943 θα αναλάβει την καθοδήγηση του Institut Sven Hedin στο Μόναχο, ως προπλάσματος του Πανεπιστήμιου των SS, με αντικείμενο τις έρευνες και μελέτες βιολογικών, βοτανικών, γεωγραφικών συμπερασμάτων της Νοτιοανατολικής Ασίας. Μετά τον πόλεμο θα αντιμετωπίσει φυλακίσεις και διώξεις από τις κατοχικές αμερικανικές δυνάμεις στη Γερμανία, αλλά θα συνεχίσει το επιστημονικό του έργο.

  

Η Ιπποτική Τάξις των SS, η οποία ασφαλώς και δεν περιορίζονταν στα στρατιωτικά της τμήματα, θεμελίωσε, δια της Ιδρύσεως επιστημονικών ερευνητικών κοινοτήτων και αντίστοιχων Σχολών, την πολύπτυχη έρευνα των προϊστορικών, ιστορικών, αρχαιολογικών και ανθρωπολογικών ευρημάτων των Άριων πολιτισμών. 



Η στρατιωτική πτώση του τρίτου Reich, δεν βύθισε μόνον την καθημαγμένη Ευρώπη στο Μεσαίωνα της πλουτοκρατικής και υλιστικής, αισθητικής Βαρβαρότητας, αλλά και ματαίωσε προσωρινώς την Αναγέννηση του αμιγούς Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Ενός πολιτισμού που συνδέεται με τους ιερούς Δεσμούς του Αίματος, της Φυλής και της Κουλτούρας, τα θεσπέσια μυστικά ίχνη των οποίων βρίσκουμε μέχρι τα μυθικά Βασίλεια στην Στέγη της Υδρογείου.

Απόστολος Λαγός


Ristorante Verona