Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ

 

Aιτήματα που φέρουν κομματικό στίγμα, όπως η μη αγορά των μαχητικών αεροσκαφών Rafale και κατά της στράτευσης στα 18, συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των ''διεκδικήσεων'' των μαθητών, που έχουν προγραμματίσει για σήμερα συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας, μαζί με εκπροσώπους γονέων και την ΟΛΜΕ. 

Περισσότερα εδώ

Πάμε στην ουσία. Πότε έκαναν οι καθηγητές απεργία για το γεγονός ότι δεν γίνεται μάθημα στα σχολεία; 

Το κάθε παιδί είναι υποχρεωμένο να απευθύνεται σε ιδιώτες (φροντιστήρια) προκειμένου να κάνει τα μαθήματα που δεν κάνουν οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία. Τη δουλειά δηλαδή των διορισμένων δημοσίων υπαλλήλων καθηγητών την κάνουν στην ουσία άλλοι στον ιδιωτικό τομέα, οι οποίοι μάλιστα αμείβονται πενιχρά για να κάνουν τη δουλειά των διορισμένων. Είδατε ποτέ να διαμαρτυρηθούν οι καθηγητές για αυτό το πραγματικό πρόβλημα στη δημόσια εκπαίδευση; Όχι βέβαια, διότι υπεύθυνοι για αυτό το χάλι είναι οι ίδιοι, η πλειονότητα των οποίων, όταν δεν αδιαφορούν πλήρως, χρησιμοποιούν τη θέση τους για να κάνουν μαρξιστική προπαγάνδα. Κοινό μυστικό ότι οι περισσότεροι εξ αυτών είναι μπολσεβίκοι και ότι προπαγανδίζουν αριστερές θεωρίες στις αίθουσες των σχολείων. Αφού δημιούργησαν το πρόβλημα της μη μάθησης στα σχολεία, στη συνέχεια επιτίθενται στους εκτός δημοσίου εκπαιδευτικούς που προσπαθούν να διορθώσουν και να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες του δημόσιου σχολείου με απαξιωτικούς όρους του τύπου ''παραπαιδεία''. 

Παραπαιδεία είναι οι αριστεροί διορισμένοι δάσκαλοι και καθηγητές, οι οποίοι προπαγανδίζουν μαρξιστικές θεωρίες την ώρα του μαθήματος. Είναι αυτοί οι ίδιοι που απεργούν από την εργασία τους με αιτήματα όπως ο αφοπλισμός των ενόπλων δυνάμεων (δείτε και εδώ). Χρόνια τώρα προωθούν τον αφοπλισμό της πατρίδας και την ίδια στιγμή τη φιλία με τους Τούρκους, δηλαδή την υποδούλωση. Και έχουν το θράσος να ζητούν αύξηση στον μισθό τους. Να μην πάρουμε RAFALE, αλλά να τα δώσουμε σε αυτούς. Τι ακριβώς παράγουν όλοι αυτοί; Καλύτερους μαρξιστές; Γιατί πρέπει αυτή η άθλια παιδεία να μας κοστίζει δισεκατομμύρια ευρώ, το σύνολο των οποίων, ποσοστό 89.8% (δείτε και εδώ) πηγαίνει στους μισθούς τους την ίδια στιγμή που για αγορές εξοπλισμού  στα σχολεία δαπανάται μόνον το 1.12%; 

Σε προηγμένα κράτη όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς έχει αποδειχθεί ότι η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι το ίδιο αποδοτική αν όχι καλύτερη από τη συμβατική. Αν ληφθεί υπόψιν η ποιότητα της παρεχόμενης συμβατικής εκπαίδευσης σε τέτοιες προηγμένες χώρες εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το τεράστιο άλμα που θα μπορούσε να πραγματοποιήσει η Ελλάδα στο σύνολο της εκπαίδευσης και στις τρεις βαθμίδες. Ταυτόχρονα, αντί να σπαταλά σε μισθούς και συντάξεις τα δισεκατομμύρια των βαριά φορολογούμενων Ελλήνων θα μπορούσε με πολύ μικρότερο κόστος να παρέχει σε κάθε μαθητή τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση. Και μάλιστα να παρέχει σε όλους την ίδια εκπαίδευση, εξαλείφοντας τις όποιες ανισότητες προκύπτουν (έμψυχο υλικό και υποδομές) από το απαρχαιωμένο συμβατικό εκπαιδευτικό σύστημα.  

Σήμερα, για κάθε μαθητή το κόστος ξεπερνάει τις 5.000 ευρώ ετησίως (δείτε και εδώ). Δηλαδή, η λειτουργία ενός δημόσιου σχολείου έχει το κόστος ενός ιδιωτικού, μόνο που το τελευταίο έχει και κέρδος. Ας μη μιλήσουμε για τις διαφορές τους στις παρεχόμενες υπηρεσίες υλικοτεχνικές υποδομές κ.ά. 

Ο κορονοϊός έχει και τα καλά του. Απέδειξε ότι πολύ εύκολα θα μπορούσε η Ελλάδα με τη χρήση της τεχνολογίας να κάνει ένα σπουδαίο άλμα στην εκπαίδευση. Η χρήση της τεχνολογίας και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξάλλου είναι το μέλλον. Όσον αφορά, δε, τον φόβο ότι έτσι το παιδί δεν θα κοινωνικοποιείται και δεν θα έχει φίλους (αν και η κοινωνικοποίηση στα σύγχρονα σχολεία με το ετερόκλητο πλήθος μαθητών, την παρενόχληση και τη διακίνηση ναρκωτικών μάλλον είναι αμφίβολη), η στροφή από τα φαστφουντάδικα σε αθλητικές δραστηριότητες θα κοινωνικοποιήσει τα παιδιά, τα οποία έτσι και φίλους θα κάνουν και θα γλυτώνουν από το πάχος και τη μαρξιστική προπαγάνδα.

Η πρόταση για εκσυγχρονισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα εξοικονομήσει δισεκατομμύρια που άμεσα μπορούν να δοθούν σε RAFALE και F35 και ταυτόχρονα να βελτιώσει θεαματικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα. 

Η άμεση απόλυση των χιλιάδων μη παραγωγικών εκπαιδευτικών, η εφαρμογή του Συντάγματος η οποία προβλέπει εικοσιτετράμηνη διάρκεια στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης ((άρθρο 6 παρ. 1 ν. 3421/2005) και η αύξηση των δαπανών για εξοπλισμούς καθίσταται επιτακτική ανάγκη και είναι σύμφωνη με την πλειονότητα του ελληνικού λαού η οποία με ποσοστό 60% είναι υπέρ των δαπανών για εξοπλισμούς & όχι στην επιστροφή των αναδρομικών (δείτε εδώ). Σε πείσμα των καιρών και παρ' όλη την αριστερή προπαγάνδα του συστήματος ο Έλληνας παραμένει πατριώτης και απορρίπτει τα απολειφάδια του Μαρξ και τους συνοδοιπόρους τους. 


Ristorante Verona