Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΕ ΒΑΣΙΛΙΑ!




 

Κωνσταντίνος Καρυωτάκης



Και ρίχτηκε με τ’ άτι του μες στων εχθρών τα πλήθια.

Tο πύρινο το βλέμμα του σκορπούσε την τρομάρα,

και το σπαθί του τη θανή. Στα χάλκινά του στήθια,

εξέσπασε η όργητα σε βροντερή κατάρα.



Εθόλωσαν τα μάτια του. Τ’ αγνό το μέτωπό του,

θαρρείς ο φωτοστέφανος της Δόξας τ’ αγκαλιάζει.

Κι έπεσε χάμου ο Τρανός! Θρηνήστε το χαμό του.

Μα, μη! Σε τέτοιο θάνατο ο θρήνος δεν ταιριάζει.



Κι έπεσε χάμου ο Τρανός! Κυλίστηκε στο χώμα,

ένας Τιτάν π’ ακόμα χτες εστόλιζ’ ένα θρόνο,

κι εσφάλισε – οϊμένανε! – για πάντ’ αυτό το στόμα,

που κάθε πίκρα ρούφαγε κι έχυν’ ελπίδες μόνο.



Μαρμαρωμένε Βασιλιά, πολύ δε θα προσμένεις.

Ένα πρωί απ’ τα νερά του Βόσπορου κει πέρα

θε να προβάλει λαμπερός, μιας Λευτεριάς χαμένης,

ο ασημένιος ήλιος. Ω, δοξασμένη μέρα!



Πηγή: thulebooks.gr


RV

Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΛΛΗ



Πανηγυρίζει η Κανέλλη για την πτώση όπως εκτιμά της Χρυσής Αυγής και διότι όπως είπε στον Σκάι όπου είναι καλεσμένη «μειώνεται η απόσταση της σβάστικας από το έδαφος» (ή κάπως έτσι). Πλην όμως, η σχέση της Χρυσής Αυγής με τη σβάστικα και τον ναζισμό είναι ακριβώς η σχέση της Κανέλλη με το γυναικείο φύλο: Γεννήθηκε έτσι αλλά στην πορεία απομακρύνθηκε από τη φύση της. Και έτσι εξηγούνται τα διάφορα προβλήματά της…


RV

Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Προς υπεράσπιση του Χίτλερ και του Εθνικοσοσιαλισμού του



Του William Luther Pierce 

Σύντομο βιογραφικό


Ο William Luther Pierce (1933-2002) ήταν ο αρχηγός του κινήματος «National Alliance», και πανεπιστημιακός καθηγητής. Ως καθηγητής στο Όρεγκον ήρθε σε επαφή και εντάχθηκε ως μέλος στις τάξεις του Αμερικανικού Εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος, ενώ ξεκίνησε τις μελέτες του στην ελληνική φιλοσοφία και την ελληνική ιστορία, εκφράζοντας στο περιβάλλον του την αγάπη του για το ελληνικό έθνος και την λατρεία του για το ελληνικό πνεύμα. Το 1966 έγινε σύμβουλος του ηγέτη του αμερικανικού Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος George Lickoln Rockwell, ενώ ανέλαβε αρχισυντάκτης στο κομματικό έντυπο «National Socialist World». 
Με τη δολοφονία του Rockwell το κίνημα χάνει την πλέον ικανή μορφή του, όμως ο William συνέχισε να εργάζεται με τους συντρόφους του. Το κόμμα άλλαξε ονομασία σε «National Socialist White People's Party» [NSWPP], ενώ ο Γουίλιαμ αποχώρησε κι ανέλαβε την ηγεσία της «National Youth Alliance».

Το 1974 ο William μετονόμασε την οργάνωση σε «National Alliance» και ανέδειξε ως έμβλημά της τον «Ρούνο της Ζωής», ενώ προσδιόρισε την οργάνωση ως «Εμπροσθοφυλακή για τη διάσωση της λευκής φυλής». Παράλληλα δημιούργησε τις εκδόσεις «National Vanguard Books» και τη ραδιοφωνική εκπομπή «American Dissident Voices».

Τα τελευταία χρόνια της ζωής του, τα πέρασε στην οικία του στη Δυτική Βιρτζίνια, κάνοντας ραδιοφωνικές εκπομπές και ελέγχοντας τις εκδοτικές εργασίες του κινήματος όπως τα περιοδικά «National Vanguard», «Free Speech» και «Resistance». Άφησε στο αμερικανικό Εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα μια πλούσια και ανεπτυγμένη παρακαταθήκη.


Προς υπεράσπιση του Χίτλερ και του Εθνικοσοσιαλισμού του





 
Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν η μεγάλη καμπή στην κατάρρευση της Δύσης. Εάν κάποια μεγάλη δυτική χώρα –συγκεκριμένα η Βρετανία, η Γαλλία ή η Αμερική- είχε την ακεραιότητα να αντισταθεί τους Εβραίους και να αποφύγει να παρασυρθεί μέσα στην παγκόσμια συνωμοσία τους εναντίον της Γερμανίας, δεν θα είχε συμβεί κανένας παγκόσμιος πόλεμος, παρά μόνο ένας πόλεμος μεταξύ της Εθνικοσοσιαλιστικής Γερμανίας και της μαρξιστικής Σοβιετικής Ένωσης. Η Γερμανία θα είχε νικήσει, ο μαρξισμός θα είχε εξαλειφθεί και θα ήταν η αρχή του τέλους της εβραϊκής κυριαρχίας. 

Αντ’ αυτού, οι δυτικοί είχαν πειστεί από τους πουλημένους πολιτικούς τους, τους Ιουδαιο-χριστιανούς κληρικούς τους, και τους Εβραίους χειραγωγούς της κοινής γνώμης ανάμεσά τους, να πάρουν τα όπλα εναντίον των Γερμανών αδελφών τους σε μια ανίερη σταυροφορία να εξαλειφθεί ο Εθνικοσοσιαλισμός, έτσι ώστε ο εβραϊο-μαρξιστικός καρκίνος που είχαν εξαπολύσει στον κόσμο να μπορούσε να επιβιώσει. Πριν  τον Β'  Παγκόσμιο Πόλεμο, η Δύση ήταν ακόμα βιώσιμη: μετά όμως όχι. 

Η καταστροφή του 1945, με τον θρίαμβο του Εβραίου και των συμμάχων του, έκανε αναπόφευκτο το άνοιγμα των μεταναστευτικών κρουνών για τους μη-Λευκούς στη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Συνέπεια:  Η καταστροφή των Λευκών, αμερικάνικων, δημοσίων σχολείων - η θέσπιση νόμων που περιορίζουν τη Λευκή ελευθερία συνεταιρισμών και τα δικαιώματα των Λευκών εργοδοτών και ενοικιαστών (και με αυτούς την ελευθερία των Λευκών υπαλλήλων και ενοίκων) – η άνοδος του φεμινισμού, της ομοφυλοφιλίας, και της χρήσης ναρκωτικών – η αποσύνθεση της παραδοσιακής δομής της οικογένειας – η ραγδαία αύξηση των ποσοστών της επιμειξίας – και η εκτόπιση της υγιούς Λευκής τέχνης, μουσικής, λογοτεχνίας και δράματος από μια ιουδαιο-δημοκρατικο-χολιγουντιανή κουλτούρα της σαβούρας («Schlock culture»). Επίσης, οδήγησε στη μετάσταση του μαρξιστικού καρκίνου κατά πολλά και μεγάλα μήκη και πλάτη της Ευρώπης και την άνοδο της κακοήθους Σιωνιστικής δύναμης στην Παλαιστίνη-  μια δύναμη που θα είναι σίγουρα υποκινητής του Γ' Παγκοσμίου Πολέμου. 

Επιβάλλεται σε εμάς που ακόμα ελπίζουμε ότι αρκετά υγιή γονίδια μπορούν να διασωθούν από το επερχόμενο χάος, το να κατανοήσουμε ό,τι μπορούμε για τον Β'  Παγκόσμιο Πόλεμο- για την εξέχουσα προσωπικότητά του, τον Αδόλφο Χίτλερ, και για την ιδεολογία του, τον Εθνικοσοσιαλισμό, από την εξάλειψη του οποίου λογικό συνεπακόλουθο ήταν όλα τα κακά που περιγράψαμε προηγουμένως. Γι’ αυτό η Εθνική Εμπροσθοφυλακή («National Vanguard”), συχνά έχει άρθρα για αυτά τα θέματα και θα συνεχίσει να έχει στο μέλλον. 

Όσο για τον «σοσιαλισμό» του Εθνικοσοσιαλισμού, μην αφήσετε τον εαυτό σας να εξαπατηθεί από τους εχθρούς του, ανάμεσα στους οποίους είναι οι υποστηρικτές της Νέας-Δεξιάς των Ιουδαιο-καπιταλιστών. Σαφώς δεν έχει με τίποτα να κάνει με τον σημιτικό σοσιαλισμό, τον οποίο πλάσαραν ο Μαρξ και οι συγγενείς του. Το πρώτο σλόγκαν των Εθνικοσοσιαλιστών του Αδόλφου Χίτλερ ήταν: «Το κοινό συμφέρον, πριν το προσωπικό συμφέρον!». Πίστευαν πως ο κάθε Γερμανός, είτε είναι εργοστασιάρχης είτε είναι επιστάτης, πρέπει να βάζει τα συμφέροντα του Έθνους του και της Φυλής του, πάνω από τα προσωπικά του συμφέροντα. Αυτό ήταν, αυτό που πραγματικά εννοούσαν με τον «σοσιαλισμό» του Εθνικοσοσιαλισμού.  

Θεωρούσαν ακόμα, ότι ήταν υποχρέωση των ηγετών του Έθνους, να μεριμνούν για τη σωματική υγεία όλων των μελών του Έθνους-  και όχι να φροντίζουν μόνο για τις ομάδες "ειδικού ενδιαφέροντος" ή να κερδίσουν διαγωνισμούς δημοτικότητας με την ευμετάβλητη και επηρεαζόμενη μάζα. 
Αυτά τα πιστεύω, καθόρισαν τη φυλετική, την οικονομική και την εκπαιδευτική πολιτική της κυβερνήσεως του Χίτλερ. Αυτή η κυβέρνηση ήταν «σοσιαλιστική», στο ότι αφιέρωσε πολλές από τις προσπάθειές της για να επιφέρει οικονομική ευημερία στην εργατική και μέση τάξη των Γερμανών, καθώς και τη φυλετική ποιότητα και φυλετική συνείδηση όλου του Έθνους. Αλλά δεν αποπειράθηκε να επιβάλει κάποιον τύπο τεχνητής «ισότητας» στους πολίτες, είτε επρόκειτο για την κοινωνική θέση ή για το εισόδημα. Και δεν αποθάρρυνε την επιχειρηματική δραστηριότητα μεμονωμένων Γερμανών πολιτών, εφόσον αυτές οι δραστηριότητες δεν ήταν επιβλαβείς στα εθνικά συμφέροντα. Η ατομική ιδιοκτησία όχι μόνο παρέμεινε ιερή στην Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία, αλλά επιπλέον η κυβέρνηση θέσπισε νέους νόμους για να δώσει την δυνατότητα στους μικρούς αγρότες να αποφύγουν να χάσουν τα κτήματά τους από τοκογλύφους. 

Είτε αυτός είναι «σοσιαλισμός», ή όχι, η Εθνική Εμπροσθοφυλακή σίγουρα δεν είναι εναντίον του. Κλείνοντας, δεν θα σπάσουμε τη Σιωνιστική κατοχή των ΗΠΑ μέχρις ότου οι Λευκοί Αμερικανοί πάρουν μια συνειδητή απόφαση να βάλουν τα κοινά φυλετικά τους συμφέροντα πάνω από τα ατομικά τους συμφέροντα. 

-Dr. William L. Pierce

RV

Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Αντί περιτομής την ψήφο




Του Φαύνου η σάρκα δε μας ανήκει, 
Μήτε του αγίου τ’ όραμα. 
Αντί όστιας έχουμε τον Τύπο∙ 
Αντί περιτομής την ψήφο. 

Ίσοι κατά το νόμο, οι πάντες, 
Απαλλαγμένοι από τον Πεισίστρατο, 
Επιλέγουμε έναν απατεώνα ή έναν ευνούχο 
Να μας κυβερνήσει. 

Ezra Weston Loomis Pound


RV

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΜΠΡΑΒΟ FORZA NUOVA



Την περασμένη Κυριακή, μέλη της ιταλικής οργάνωσης Forza Nuova πλησίασαν την πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό την ώρα που ο Πάπας Φραγκίσκος προσευχόταν, και ανάρτησαν ένα τεράστιο πανό που έγραφε: Μπεργκόλιο όπως Μπαντόλιο, γιατί ευλογεί τη μετανάστευση.



Χόρχε Μπεργκόλιο είναι το κοσμικό όνομα του Πάπα Φραγκίσκου και Πιέτρο Μπαντόλιο ήταν ο στρατηγός που, μετά τη σύλληψη του Μπενίτο Μουσολίνι το 1943, τον διαδέχθηκε στην ηγεσία της Ιταλίας και το όνομά του είναι συνώνυμο του προδότη. 

«Είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στη Ρώμη, μια τέτοια επίθεση εναντίον του Ποντίφικα» γράφει η ισπανική εφημερίδα El Periodico.

«Σήμερα o Χόρχε Μπεργκόλιο συντάσσεται με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τους ακτιβιστές, τους δικαστές και τους πολιτικούς που ξεπουλιούνται στις Βρυξέλλες» έγραψε η Forza Nuova στο λογαριασμό της στο Facebook. Μια ανάρτηση που συνοδεύτηκε με εκατοντάδες σχόλια και τις ύβρεις εναντίον Πάπα Φραγκίσκου.

Λίγες ώρες μετά, το ιταλικό Facebook έκλεισε 23 σελίδες, με 2,4 εκατομμύρια οπαδούς, για τη διάδοση ψευδών ειδήσεων για τους μετανάστες, αντισημιτικά μηνύματα και τις ευρωπαϊκές εκλογές...

Η ελληνική ακροδεξιά θα τολμούσε ποτέ να εναντιωθεί στον προδοτικό ρόλο αρχιεπισκόπου και πατριάρχη; 

RV

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΟΥΛΗ: ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΑΙ ΟΥΤΟΠΙΑΙ





Συγγραφέας: Ευάγγελος Κυριάκης
Εκδοτικός οίκος: ΘΟΥΛΗ
Σελίδες: 30
ISBN: 978-960-99924-6-6

Το βιβλίο «Μαρξιστικαί ουτοπίαι» είναι μία μελέτη, συνοπτική αλλά άκρως περιεκτική και διαφωτιστική και, κυρίως, αντικειμενική, γραμμένη από τον νομικό και δημοσιογράφο Ευάγγελο Κυριάκη, σχετικά με την οικονομική θεωρία του μαρξισμού. Ο μαρξισμός έχει επηρεάσει τον τρόπο που σκεφτόμαστε αλλά και πράττουμε στον τομέα της οικονομίας και των οικονομικών, πολύ περισσότερο απ’ όσο γνωρίζουμε και φανταζόμαστε: αυτό έγινε είτε λόγω της αποδοχής των μαρξιστικών θέσεων είτε λόγω της υποτίμησής τους, όπως επισημαίνει και ο Κυριάκης. 

Σύμφωνα με τον συγγραφέα πρέπει

«α) να μελετήσωμεν κατά βάθος την μαρξιστικήν θεωρίαν και (να) εισχωρήσωμεν εις την θεωρητικήν της συγκρότησιν και β) (να) αντιτάξωμεν κατ’ αυτής, την ιδικήν μας νέαν αναδημιουργικήν κοσμοθεωρίαν...» Αυτό κάνει και ο Κυριάκης: χωρίς αφορισμούς, με επιστημονικό τρόπο στο πλαίσιο της συνοπτικής μελέτης του, κρίνει και αποδεικνύει τον ψευδή, ουτοπικό και παραπλανητικό χαρακτήρα της μαρξιστικής οικονομικής θεωρίας.

Απόσπασμα από το βιβλίο: 

«...Πρέπει εξ άλλου, να αναγνωρίσωμεν ότι ο μαρξισμός αποτελεί ένα οικοδόμημα με οξυτάτας και δημαγωγικάς ιδέας, αι οποίαι αναπήδησαν σχεδόν όλαι, εκ των αστικών οικονομικών θεωριών του Σμιθ και Ρικάρντο. Αυτό ακριβώς, αποτελεί το σπουδαιότερο επιχείρημα του Μαρξ, ότι δηλαδή, ούτος εχρησιμοποίησε, αυτές τις αστικο-λιμπεραλιστικάς οικονομικάς ιδέας, δια να αποδείξει εις τους εργάτας, ότι μόνον διά του κομμουνισμού θα ελευθερούντο από το εκμεταλλευτικόν σύστημα, της αστικής κοινωνίας. Δεν πρέπει συνεπώς, να ριψοκινδυνεύσωμεν διαφόρους κρίσεις - αρκετά διαδεδομένας εις τα αστικά κράτη - ότι δήθεν ο μαρξισμός ευρίσκεται εις το στάδιον της θεωρητικής καταρρεύσεως. Η ανυπομονησία μας αύτη, δεν θα εφανέρωνε τίποτε άλλο, ειμή επιπολαιότητα και θα απετέλει μέγα σφάλμα.

Η θεωρία του Μαρξ δεν καταρρέει, εφ’ όσον οι αντίπαλοί της εξακολουθούν να πλανώνται επί της ισχύος της και δεν καταπολεμούν αυτήν δια των ιδίων θεωρητικών μέσων...» 

Περιεχόμενα: Πρόλογος - Μαρξιστικά ψεύδη - Ανάλυση: η έννοια της «αξίας χρήσεως» και του «αγαθού»/Πλούτος και αξία/Παραγωγική εργασία/Υπεραξία/Ανταλλαγή εμπορευμάτων/Λύσις του κοινωνικού ζητήματος/θεωρία της «συσσωρεύσεως» - Κριτική -   Το καθήκον μας



RV

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΟΥΛΗ: ΤΟ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΝ ΚΡΑΤΟΣ



 


Συγγραφέας: Carlalberto Grillenzoni
Εκδόσεις: Θούλη
Μετάφραση: Νίνος Παπαμιχάλης, Πέτρος Φρέδας
Επιμέλεια: Δημήτριος Βεζανής
Σελίδες: 371
ISBN: 978-960-99924-2-8


Πρόκειται για μία αναλυτική παρουσίαση του δόγματος του Συντεχνιακού Κράτους, το οποίο, κατά το συγγραφέα «είναι ακριβώς απόρροια της αρμονικής συνεργασίας όλων εκείνων των στοιχείων άτινα αποτελούν την ζωήν του Έθνους, συγκεντρωμένων υπό μιας ενωτικής αρχής και με προοπτικήν το γενικόν συμφέρον, μέσω του οποίου προστατεύονται τα κατ’ ιδίαν συμφέροντα». Το συντεχνιακό δόγμα αντικαθιστά την «αρχή της μη παρεμβάσεως του Κράτους» του φιλελευθερισμού με την συντεχνιακή αρχή. Αντικαθιστά ακόμη την πάλη των τάξεων, των μαρξιστών, για την οποία ο συγγραφέας εξηγεί ότι επεβλήθη στις μάζες, με την συνεργασία και την αλληλεγγύη. Η Εθνική Οικονομία εκπροσωπεί και αποτελεί εκδήλωση όλων των οικονομικών και παραγωγικών δυνάμεων της χώρας.
Η εργασία οργανώνεται σε συντεχνίες οι οποίες έχουν μόνο το όνομα κοινό με τον απηρχαιωμένο θεσμό. Αντιθέτως αποτελούν «..εκδηλώσεις της εθνικής αλληλεγγύης και μέσον αναπτύξεως της παραγωγής και πρέπει να αποβλέπουν όχι εις την ισοπέδωσιν των ικανοτήτων και δυνάμεων των κατ’ ιδίαν ατόμων της ολότητος, αλλά εις την αξιοποίησιν και ανάπτυξιν αυτών».
Το έργο αυτό εξεδόθη πρώτη φορά – από τις εκδόσεις Εστία – το 1935, σε μια εποχή, δηλαδή, που στην Ιταλία το συντεχνιακό δόγμα είχε τύχει εφαρμογής.


RV

Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ


"8 Μαΐου, μόνο ηλίθιοι γιορτάζουν" 


    Το ημερολόγιο δείχνει 8 Μαΐου. Είναι η γιορτή των νικητών του Μεγάλου Πολέμου. Αύριο, στην Κόκκινη Πλατεία θα εκτυλιχθούν, για άλλη μία φορά, θλιβερές σκηνές στις οποίες θα δεσπόζει το σφυροδρέπανο. Θα τιμήσουν τον Στάλιν, τα γκουλάγκ, τις εκτελέσεις και τα βασανιστήρια εκατομμυρίων αντιφρονούντων, ενώ δήμιοι και βιαστές θα τιμηθούν ακόμη μία φορά κάτω από τις κόκκινες σημαίες με το κίτρινο αστέρι. Ο παλιάτσος του διεθνούς Σιωνισμού Πούτιν δεν θα πει καμία αλήθεια, δεν θα πει ούτε μια λέξη για τα πιο άγρια εγκλήματα που έζησε ποτέ η ανθρωπότητα και τα εκατομμύρια των νεκρών του κομμουνισμού. Θα μιλήσει και πάλι για τον "μεγάλο πατριωτικό πόλεμο".

    Και οι Εσθονοί; Οι Λετονοί; Οι Λιθουανοί, οι Ουκρανοί, οι Ούγγροι, οι Ρουμάνοι, οι Πολωνοί και τόσοι άλλοι Ευρωπαίοι; Θα γιορτάσουν, άραγε, και αυτοί τον "μεγάλο πατριωτικό πόλεμο"; Θα πάνε κι εκεί οι Ρώσοι "απελευθερωτές"; Και τι στολές θα φορούν στην παρέλαση; Της KGB, της securitate, της stasi;

Όχι! Αυτοί δεν θα γιορτάσουν στις πατρίδες τους κανενός είδους απελευθέρωση. Μόνο, θα τρέξουν στα νεκροταφεία να θρηνήσουν τους νεκρούς τους, να αφήσουν λουλούδια στους τόπους εκτελέσεων και στα κελιά των φυλακών της σοβιετικής σκλαβιάς. Και ίσως θυμηθούν να σιγοψιθυρίσουν κάποιο τραγούδι για την όμορφη πατρίδα τους που τόσα υπέστη από τους σοβιετικούς "απελευθερωτές". Ρωτήστε τους και θα σας πουν αυτοί τι είναι "πατριωτικός πόλεμος".
    Θα γιορτάσουν, άραγε, οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι τον νέο κόσμο των νικητών; Τι ακριβώς θα γιορτάσουν; Την εισβολή στις πατρίδες τους των εκατομμυρίων αλλοφύλων; Τις στρατιές των ανέργων; Τις στρατιές των αστέγων; Το τέλος της Τέχνης; Τον θάνατο των ποιητών και της μουσικής; Τον θάνατο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και την επιβολή της jazz και της εκφυλισμένης τέχνης; 
    Ποιο μπορεί να είναι σήμερα το μέλλον των νέων Ευρωπαίων; Υπάρχει έστω και ένας ειλικρινής άνθρωπος, που να χαίρεται με τον νέο κόσμο των νικητών; Θα γιορτάσουν, αλήθεια, οι Ευρωπαίοι την υποδούλωση των εθνών τους στους διεθνείς πιστωτές; Θα γιορτάσουν τη χρεωκοπία όλων των κρατών της Ευρώπης και την υποδούλωσή τους στους τοκογλύφους; Σε ποιους είναι υποθηκευμένες οι ζωές των Ευρωπαίων; Ποιοι είναι οι διεθνείς πιστωτές; Σε ποιους χρωστάνε όλα τα κράτη της γης; 
    Αυτοί είναι οι νικητές του πολέμου. Και αυτοί είναι που γιορτάζουν.

    Τα διεθνή χρηματιστήρια είναι που γιορτάζουν, η Γκόλντμαν Σακς είναι που γιορτάζει και η οικογένεια Ρότσιλντ. Γιορτάζει η διεθνής κλίκα στο Σίτι του Λονδίνου και στο χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης. 

   Εμείς, όμως, δεν γιορτάζουμε. Δεν έχουμε τίποτε απολύτως να γιορτάσουμε, σήμερα. Δεν μας συγκινούν οι διεθνείς χρηματαγορές ούτε οι μαρξιστικές και φιλελεύθερες εβραϊκές θεωρίες περί δικαίου. Γνωρίσαμε το δίκαιο και τον ανθρωπισμό τους. Και αντικρίζοντας τον κόσμο που γεννήθηκε μετά την 8η Μαΐου του 1945, μπορούμε να πούμε με υπερηφάνεια: 

Ο ΧΙΤΛΕΡ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ! 

Ristorante Verona

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΙΤΛΕΡ



Στις 30 Απριλίου 1945, ώρα Γερμανίας 15.30,  το μπούνκερ γίνεται ο ομφαλός της γης. Ένας κύκλος κλείνει και το κλείσιμο αυτό επισφραγίζεται 8 ημέρες αργότερα. Ο ουρανός σκοτεινιάζει, η ελπίδα χάνεται, ο δυτικός πολιτισμός πλήττεται καίρια.  Και από τότε ζούμε υπό αυτές τις συνθήκες και ζούμε την έκβαση του Β΄Ππ, που δεν ήταν, όμως, παρά μία μόνο φάση του Μεγάλου Πολέμου.
Όμως, ο Αδόλφος Χίτλερ δεν εγκατέλειψε τον Κόσμο πραγματικά, αλλά προστάτευσε την Αποστολή Του και τον Αγώνα Του. Κανείς, έκτοτε, δεν ένιωσε ούτε νιώθει ότι απεσύρθη στ’ αλήθεια και ότι έπαψε να υπάρχει, παρά τις συνεχείς συκοφαντίες, την ασταμάτητη προπαγάνδα εναντίον Του.  Καθημερινά, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, εξώφυλλα σε περιοδικά, άρθρα, αναρτήσεις, στη συντριπτική πλειονότητά τους συκοφαντικά, μαρτυρούν, παρά το αρνητικό, ψευδές, υβριστικό και συχνά γελοίο περιεχόμενό τους, πόσο απίστευτα λείπει από τον σύγχρονο πολιτισμένο κόσμο. Αυτόν τον κόσμο που ολοένα προσπερνά τις λέξεις, αδιαφορεί για την προπαγάνδα και στέκεται μπροστά στην Ιερή Εικόνα έμπλεως νοσταλγίας. Κι ενώ ΚΑΝΕΙΣ ποτέ δεν πολεμήθηκε τόσο εν ζωή όσο και μετά τον θάνατό του, ΚΑΝΕΙΣ δεν είχε, παρά τον αδυσώπητο αυτό πόλεμο, τόσους πιστούς μετά.
Κι αν τα πρώτα λεπτά και τον πρώτο καιρό μετά τον εκούσιο θάνατό Του, οι σύντροφοι και οι πιστοί Του ένιωθαν μόνοι, καθώς ο χρόνος περνούσε το συναίσθημα αυτό εξασθενούσε. Υπήρχε η αίσθηση ότι υπάρχει«Είναι κοντά και δύσκολο να τον συλλάβεις, ο Θεός» έγραψε κάποτε ο Hölderlin. Και το 1968, ο (εθνικοσοσιαλιστής) Heidegger το ερμήνευσε (προβαίνοντας σαφώς σε κάτι περισσότερο από ερμηνεία του στίχου) «Ο Θεός είναι υπερβολικά κοντά, για να είναι εύκολο να τον συλλάβεις…». Και μίλησε ακόμη για «την έλευση που διαρκεί επί μακρόν χρόνον», χωρίς να ονομάσει, γιατί, όπως εξήγησε, «το όνομα είναι ακόμα σκοτεινό»
Πιο απλά, εμείς θα λέγαμε, θα παραφράζαμε, σήμερα, 30 Απριλίου, 74 χρόνια μετά: Είναι κοντά… κι ας είναι δύσκολο να τον συλλάβεις, ο Θεός.
  
Αλλά παραμένει γεγονός όλα αυτά τα χρόνια, ότι όσο κάποιοι γεννιούνται με προπατορικά αμαρτήματα, υπάρχουν και κάποιοι που γεννιούνται με μία χρυσή κληρονομιά, γενιές καθαρές που, όταν αρχίζουν να έχουν συνείδηση του εαυτού τους, στέκονται όρθιες και φωνάζουν στους Ουρανούς δυνατά, για να ακουστεί ως τα πέρατα του Χρόνου, την ιαχή τους: Heil Hitler!

RV

Götterdämmerung



RV

Σάββατο 20 Απριλίου 2019

130 ΧΡΟΝΙΑ





    Σαν σήμερα το 1889 γεννήθηκε ο Αδόλφος Χίτλερ, ο Άνθρωπος που έμελλε να αλλάξει τον ρου της Ιστορίας και να κυριαρχήσει σε αυτήν.  Αρχίζοντας από τη Γερμανία, την οποία το Πεπρωμένο όρισε πατρίδα Του, πολέμησε και θυσιάστηκε για την Ευρώπη, τη Λευκή Φυλή και τον προαιώνιο πολιτισμό της.
   Παρά τη συνεχή, μανιασμένη προσπάθεια σπίλωσης του ονόματός Του και δυσφήμησης και διαστρέβλωσης των Ιδεών και έργου Του από όλο το ελεγχόμενο πολιτικό φάσμα, από την ακροδεξιά ως την ακροαριστερά, οι καιροί Τον δικαιώνουν συνεχώς, οι πραγματικά ελεύθεροι άνθρωποι Τον μνημονεύουν και Τον αναζητούν και οι πιστοί Του πληθαίνουν. Και όσο αυτά συμβαίνουν τόσο εντείνεται ο αγώνας εναντίον των Ιδεών Του.
    Παραμένει Κυρίαρχος. Δεν γεννήθηκε εκείνο το απόγευμα στο Μπραουνάου για να εκτελέσει μόνο τη μεγαλειώδη Αποστολή Του από τον πρώτο Μεγάλο Πόλεμο μέχρι και τον επόμενο. Δεν γεννήθηκε μόνο για τους ανθρώπους της εποχής Του. Δεν ανήκε μόνο στην εποχή Του. Γεννήθηκε και για τους επόμενους, γεννήθηκε για να αφήσει παρακαταθήκη, γεννήθηκε για να καταγραφεί στο φυλετικό μας ασυνείδητο, γεννήθηκε για να μας θυμίσει την καταγωγή μας, γεννήθηκε για να μας εμπνεύσει και να μας συντροφεύει, γεννήθηκε για την Ελπίδα. Γεννήθηκε για να μας χαρίσει τη Φωτιά.

Γι' αυτό, χρόνια πολλά στους ελεύθερους ανθρώπους, τους ανεπηρέαστους, τους δυνατούς. Χρόνια πολλά στον πολιτισμένο κόσμο.


ΧΙΤΛΕΡ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ


RV

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΕΣ




RV

Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Νίκος Καζαντζάκης: Ακόμη ένας μπολσεβίκος καθοδηγητής των “Ελλήνων εθνικιστών”










Γράφει ο Thé


Μέρος Α

Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο πένης ελληνικός “εθνικός χώρος” καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες προκειμένου να “γαντζωθεί” από διάφορες “mainstream” (τουτέστιν, “του συρμού”) φιγούρες της νεοελληνικής λογοτεχνικής θολοκουλτούρας, για να “μπαλώσει” όπως μπορεί την προφανή και κατάδηλη ιδεολογική του ανεπάρκεια. Εν άλλοις λόγοις, μετά τον Σλάβο, μπολσεβίκο Ίωνα Δραγούμη και τον παραληρούντα Περικλή Γιαννόπουλο, αναζητούνται απεγνωσμένα νέα  πτώματα για να τροφοδοτήσουν με μέλη το ιδεολογικό τέρας του Φρανκενστάιν του “ελληνικού εθνικισμού.” Ένα τέτοιο πτώμα ανακάλυψαν σχετικά προσφάτως οι  “Έλληνες εθνικιστές” στο πρόσωπο του Νίκου Καζαντζάκη. 

Ο συγκεκριμένος λογοτέχνης  προβάλλεται συστηματικά από το σύνολο σχεδόν των ιστοσελίδων και των μπλόγκ του “χώρου” ως φορεύς εθνικιστικών, αριστοκρατικών και φυλετικών ιδεών, ως διανοούμενος που απεστρέφετο τον κομμουνισμό και άλλα τινά.  

Όλα δείχνουν, μάλιστα, ότι η εν λόγω προπαγανδιστική εκστρατεία στοχεύει κυρίως στο νεανικό εθνικιστικό κοινό, το οποίο, συχνά, λόγω νεαρής ηλικίας και περιορισμένων γνώσεων, δεν διαθέτει επαρκώς ανεπτυγμένη κριτική ικανότητα ώστε να διυλίσει την προσλαμβανομένη πληροφορία που του “σερβίρουν” μαζικά, εν είδει ομοβροντίας, τα μαρξιστικά Μ.Μ.Ε., οι καθεστωτικές φυλλάδες, οι φτηνές αριστερές κινηματογραφικές παραγωγές (ιδέ Σμαραγδής και Σία) και παράλληλα οι διάφορες ιστοσελίδες του ακροδεξιού ιδεολογικού “fast food” που λυμαίνονται  τον “εθνικό χώρο”. 

Εν προκειμένω, είναι εξαιρετικά δύσκολο για κάποιον εχέφρονα άνθρωπο, που έχει μελετήσει στο ελάχιστο το έργο του Ν.Κ, να συγκρατήσει τα γέλια ή την αγανάκτησή του, βλέποντας το εν θέματι πρόσωπο να προβάλλεται κατ’ αυτόν τον τρόπο από άτομα που αυτοαποκαλούνται “εθνικιστές,” ή ακόμη και “εθνικοσοσιαλιστές” ή “φασίστες”. Φαίνεται, ωστόσο, ότι η παραπληροφόρηση έχει κάνει τόσο καλά την δουλειά της στο να “θολώσει τον ύαλο του διόπτρου,” ώστε ο πολύς, ανενημέρωτος και εγκεφαλοπλυμένος εθνικιστικός κόσμος να έχει σχηματίσει μέσα στο θαμπό μυαλό του την παντελώς γελοία και σουρεαλιστική εικόνα ενός “εθνικιστή”, “φυλετιστή”, “αριστοκράτη” και… “αντικομμουνιστή” Καζαντζάκη.

Περιττό να λεχθεί ότι  η πραγματικότητα είναι χαοτικώς διαφορετική.

Ας πάρουμε λοιπόν με τη σειρά όλα όσα ήταν ο Νίκος Καζαντζάκης, προκειμένου ο αναγνώστης να βγάλει με ασφάλεια τα συμπεράσματά του: 

Σημιτικής καταγωγής

Στις πρώτες κιόλας σελίδες της αυτοβιογραφίας του με τίτλο «Αναφορά στον Γκρέκο», ο Ν.Κ. ομολογεί ότι δεν είναι αμιγώς Έλληνας· ότι έλκει την καταγωγή του από Άραβες, Σαρακηνούς πειρατές, ήτοι αλλόφυλους Σημίτες. Συγκεκριμένα, γράφει (σελ. 27-35):

«(…)Το σόι του κυρού μου αποσέρνει από ένα χωριό, δύο μέρες από το Μεγάλο Κάστρο, που το λεν Βαρβάρους· όταν ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Νικηφόρος Φωκάς πήρε πίσω το δέκατο αιώνα την Κρήτη από τους Άραβες, μάντρωσε σε μερικά χωριά όσους Αραβίτες απόμειναν από τη σφαγή, και τα χωριά αυτά ονομάστηκαν Βάρβαροι. Σε τέτοιο χωριό ρίζωσαν οι πατροπρόγονοί μου, κι όλοι τους έχουν αραβίτικα ψυχικά σουσούμια. (…)Όταν αντικρίσω μια χουρμαδιά, η καρδιά μου πηδάει χαρούμενη, σα να γυρίζει στην πατρίδα, το άνυδρο, κατασκονισμένο μπεντουίνικο χωριό, που μονάκριβο στολίδι του η χουρμαδιά. Κι όταν κάποτε μπήκα στην έρημο της Αραβίας, καβάλα σε καμήλα, κι αγνάντεψα την απέραντη ανέλπιδη αμμουδιά, κίτρινη, τριανταφυλλιά, μαβιά κατά το βράδυ, να κυματίζει μπροστά μου χωρίς αχνάρι ανθρώπου, αλλόκοτο μεθύσι με συνεπήρε, η καρδιά μου έσυρε μόνη σα γερακίνα που γυρίζει, ύστερα από χρόνια, από χιλιάδες χρόνια, στη φωλιά της.»  




Ήταν δε τόσο ισχυρά τα “αραβίτικα ψυχικά σουσούμια” του, ώστε κάποτε αισθάνθηκε την εκ των έσω ορμή να “σφάξει” τους κατοίκους ενός μικρού χωριού της Κρήτης, μιμούμενος τους πλιατσικολόγους  Άραβες προγόνους του: 

«(…)πολύ άξαφνα, σε ένα γύρισμα του βουνού, διέκρινα, μακριά πολύ, βαθιά στη λαγκαδιά, μερικά χλωμά φωσάκια· θα 'ταν κανένα χωριουδάκι κι αγρυπνούσε ακόμα. Και τότε μου συνέβη ένα πράμα καταπληχτικό· το θυμούμαι κι ανατριχιάζω ακόμα· στάθηκα, έσφιξα τη γροθιά μου και φώναξα αγριεμένος, δείχνοντας με τη γροθιά μου το χωριό: 
-Θα σας σφάξω όλους! 
Μια φωνή βραχνή, πού δεν ήταν δική μου. Κι ως να την ακούσω τη φωνή αυτή, τρόμαξα·  όλο μου το κορμί άρχισε να τρέμει. Έτρεξε ο φίλος μου ανήσυχος, μ' έπιασε από το μπράτσο: 
-  Τι έπαθες; μου κάνει·  ποιούς θα σφάξεις; 
Τα γόνατά μου είχαν κοπεί·  ένιωσα ξαφνικά ανείπωτη κούραση·  μα ως είδα ομπρός μου το φίλο μου συνήφερα, 

-  Δεν ήμουν εγώ, μουρμούρισα, δεν ήμουν εγώ·  ήταν ένας άλλος.»

“Άραβας καπετάνιος,” έργο του Mariano Fortuny

Τι έχουν να πουν για όλα αυτά οι “εθνικιστές” θαυμαστές του Καζαντζάκη; Μάλλον δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Άλλωστε, Άραβας, Σαρακηνός ήταν· όχι Ευρωπαίος, “Φράγκος” σαν τον Μπραζιγιάκ, «χθεσινό αγριογούρουνο» χωρίς πολιτισμό, όπως έγραφε και ο έτερος “πατέρας του ελληνικού εθνικισμού,” Περικλής Γιαννόπουλος.     

Λάτρης των Εβραίων


Ο Νίκος Καζαντζάκης έτρεφε παιδιόθεν μια βαθειά λατρεία για τους Εβραίους και τον Ιουδαϊσμό, η οποία συνεχίστηκε καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής του και η οποία βρίσκεται αποτυπωμένη παντού στο έργο του. Η λατρεία αυτή, φυσικά, δεν πέρασε απαρατήρητη από την εν Ελλάδι ιουδαϊκή κοινότητα, η οποία έσπευσε να την αναδείξει σε άρθρο του επίσημου περιοδικού της υπό τον τίτλο «Η εβραϊκή σκέψη στον Νίκο Καζαντζάκη» (περιοδικό «Χρονικά», φύλλο 121, Μάιος-Ιούνιος 1992).  



Το άνω δημοσίευμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και το εξής απόσπασμα από την «Αναφορά στον Γκρέκο»:

«Μια φορά, παιδί ακόμα, του ‘χα πει πως θέλω να μάθω οβραίικα για να διαβάζω στο πρωτότυπο την Παλαιά Διαθήκη. Είχαμε τότε στο Μεγάλο Κάστρο οβραϊκή (σημ.: εννοεί συναγωγή!), φώναξε το ραββίνο, συφώνησαν να πηγαίνω τρεις ώρες τη βδομάδα να μου κάνει οβραίικα. Μα ως το ‘μαθαν οι συγγενείς κι οι φίλοι, σηκώθηκε η τρίχα τους, έτρεξαν στον πατέρα μου. «Τι ‘ναι αυτά;», του φώναζαν «δε λυπάσαι το παιδί σου; μπας και δεν ξέρεις πως οι σταυρωτήδες βάνουν τη Μεγάλη Παρασκευή τα χριστιανόπουλα σε μια σκάφη με καρφιά και πίνουν το αίμα τους;» Βαρέθηκε ο πατέρας μου τις φωνές τους και τα κλάματα της μητέρας μου. «Βρήκαμε τον μπελά μας», μου ‘πε μια μέρα· «παράτα τα οβραίικα και τα μαθαίνεις σα μεγαλώσεις.»

Τα “οβραίικα” μπορεί να μην κατόρθωσε να τα μάθει στην παιδική του ηλικία ο Ν.Κ., αλλά στην συνέχεια φαίνεται ότι τα έμαθε —και πολύ καλά μάλιστα. Καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής του διατηρούσε παρανόμους ερωτικούς δεσμούς με διάφορες “εξωτικές”  Εβραίες, μεταξύ των οποίων οι εξέχουσες κομμουνίστριες Ίτκα Χόροβιτς και Ραχήλ Λιπστάιν. Διαμέσου αυτών των σχέσεων, ο Ν.Κ. μυήθηκε επίσης στον κύκλο της γνωστής Εβραίας μπολσεβίκας Ρόζας Λούξεμπουργκ, η οποία αργότερα ηγήθηκε της αποτυχημένης επαναστάσεως των Σπαρτακιστών στην Γερμανία μαζί με τον Καρλ Λίμπνεχτ. (1) (2)

Οι Εβραίες κομμουνίστριες ερωμένες του Καζαντζάκη



Ιδού πως περιγράφει την γνωριμία τους ο ίδιος ο Καζαντζάκης στην «Αναφορά στον Γκρέκο» (σελ. 429-443):

«Μια βροχερή Κυριακή, σ’ ένα μουσείο, σεριανούσα αργά και κοίταζα τις άγριες Αφρικανικές μάσκες, από ξύλο, από πετσί, από ανθρώπινο κρανίο και μαχόμουν να ξεδιαλύνω το μυστήριο της μάσκας… Μια κοπέλα ήρθε, στάθηκε πλάι μου και κοίταζε κι αυτή τις μάσκες. Μια στιγμή έκανα να φύγω… Ήταν κοντή, στρουμπουλή, όρθιο στήθος, δυνατό πηγούνι, γερακωτή μύτη, μάτια με τεράστιες βλεφαρίδες. 
Στράφηκε, μου ‘ριξε μακρόσερτη ερευνητική ματιά, σα να ‘μουν μάσκα.
-Αφρικανός; με ρώτησε.
Γέλασα.
-Όχι ολόκληρος, αποκρίθηκα μονάχα η καρδιά.
-Εγώ είμαι Οβραία.
-Φοβερή ράτσα, είπα, επικίντυνη, θέλει να σώσει τον κόσμο. Περιμένετε ακόμα τον Μεσσία;
-Δεν τον περιμένουμε, ήρθε.
-Που, πότε, πως τον  λένε;
-Λένιν. 
(…)
-Πάμε στο δωμάτιό μου, είπε η κοπέλα κι ακούμπησε στο μπράτσο μου, κουράστηκα. 
Βγήκαμε από το πάρκο, πήραμε στενά δρομάκια, μπήκαμε σε μια λαϊκή γειτονιά. 
-Θα γνωρίσεις τρείς Φιλενάδες μου· θα πιούμε τσάι απόψε όλες μαζί. Η μία 'ναι ζωγράφος, παλεύει με τις μπογιές, φτιάνει, ξεσκίζει, γυρεύει· τί γυρεύει; δεν ξέρει. «Άμα βρώ» λέει «θα μάθω τι γυρεύω.» Τη λένε Ντίνα, Οβραία. Η άλλη είναι Θεατρίνα·  γυρεύει κι αυτή· μπαίνει στο κάθε πρόσωπο πού παίζει, μα όταν βγει, ξεσκίζεται· τη λένε Λεία, Οβραία κι αυτή.
(…)

«Ας είναι καλά η μοίρα μου» συλλογιζόμουν κοιτάζοντας τις τέσσερις άγριες ψυχές ολόγυρά μου· «ας είναι καλά με ρίχνει πάντα μέσα σε οβραίικες ψυχές· θαρρώ πως πολύ καλύτερα από τις χριστιανικές αυτές μου ταιριάζουν»





 “Δείξε μου τους φίλους σου…”

Τι να σχολιάσει κανείς εδώ… Αυτά, βέβαια, μάλλον λησμόνησαν να τα γράψουν στα πολυάριθμα άρθρα τους οι ανήκοντες στο εθνικιστικό “fan-club” του Ν. Καζαντζάκη...

Μασόνος 
Σε ελάχιστους θα προξενούσε εντύπωση ότι, εκτός από λάτρης των Εβραίων, ο Νίκος Καζαντζάκης υπήρξε επίσης μασόνος περιωπής,  ήτοι πουλημένος πράκτορας στην υπηρεσία των σκοτεινών κέντρων του διεθνούς Εβραιοσιωνισμού!


Αν και οι λεπτομέρειες του χρόνου και του τόπου της μυήσεώς του παραμένουν εν πολλοίς άγνωστες, η μασονική του ιδιότητα δεν αμφισβητείται από κανέναν, καθώς μαρτυρείται τόσο από τον στενό φίλο και βιογράφο του Παντελή Πρεβελάκη (3), όσο και από την ίδια την «Μεγάλη Στοά της Ελλάδος» (ιδέ εδώ) με την τελευταία, μάλιστα, να εκδίδει προς τιμήν του πολυσέλιδο(!) αφιέρωμα με τίτλο «Νίκος Καζαντζάκης-50 χρόνια από τον θάνατό του», στο οποίο ο Ν.Κ. εκθειάζεται ως «μεγάλος ταξιδευτής, Κρητικός, λογοτέχνης, άνθρωπος και τέκτων», που «είδε το φώς πού αναζητούσε στον Τεκτονισμό».  


Στο ίδιο αφιέρωμα, οι τέκτονες δεν παραλείπουν να εξυμνήσουν και την “Ασκητική” (έργο του Καζαντζάκη που συχνάκις προωθούν στο κοινό τους οι “Έλληνες εθνικιστές”), το οποίο, καθώς λέγουν, θεωρούν ως «ένα από τα σημαντικότερα κείμενα του αιώνα του»!  


Επιστολή του Νίκου Καζαντζάκη υπογεγραμμένη κατά το μασονικό πρωτόκολλο, με τις τρεις χαρακτηριστικές τελείες 

Εννοείται πως οι “Έλληνες εθνικιστές” δεν έχουν κανένα πρόβλημα με όλα αυτά… Άλλωστε και ο μεγάλος τους ηγέτης, ο Ιωάννης Μεταξάς, υπήρξε επίσης υψηλόβαθμος μασόνος, τέκτονας 33ου βαθμού στην στοά “Ησίοδος”.

Μπολσεβίκος
Παρά τις ελάχιστες, υποκριτικές δηλώσεις περί του αντιθέτου, τόσο τα κείμενα, όσο και οι πράξεις του Νίκου Καζαντζάκη αποδεικνύουν την συνεχή και απαρέγκλιτη προσήλωσή του στον μπολσεβικισμό καθ’ όλη την διάρκεια του βίου του.   


Όπως μαρτυρούν οι ίδιες του οι επιστολές, το έτος 1922 βρίσκει τον Καζαντζάκη να έχει ήδη ασπαστεί τον κομμουνισμό, να  παρακολουθεί μαθήματα Ρωσικών και να ονειρεύεται να εγκατασταθεί στη Σοβιετική Ένωση προκειμένου  να ρυθμίσει την ζωή του μ' ένα σημαντικό Σκοπό”. Ο σκοπός αυτός δεν είναι άλλος από την παγκόσμια επικράτηση του μπολσεβικισμού. 

Το 1927, έχοντας ήδη φυλακισθεί για σύσταση ανατρεπτικής κομμουνιστικής οργάνωσης στην Κρήτη και απελευθερωθεί, προσκαλείται επίσημα(!) από την σοβιετική κυβέρνηση στην Μόσχα, ως ανταποκριτής για την δεκάτη επέτειο της εβραιομπολσεβικικής “Οκτωβριανής Επαναστάσεως.” (1) 

Πολλά χρόνια αργότερα, ο Καζαντζάκης θα περιγράψει την “μεθυστική” του εμπειρία στην αυτοβιογραφία του, την «Αναφορά στον Γκρέκο» (σελ. 485-486):

«(…)Τρέχουμε να προφτάσουμε την αρχή της τελετής. Κρύο δυνατό, ο ουρανός γκρίζος, τα ρουθούνια και τα στόματα καπνίζουν. Η Κόκκινη Πλατεία είναι κιόλα γεμάτη. Απάνω από τον  Άγιο Τάφο του Λένιν αραδαριά οι επίσημοι· αντίκρα, σε αντιθεατρικές εξέδρες, οι καλεσμένοι της Γής· ό στρατός παραταγμένος, ασάλευτος, ο λαός πίσω, μια βουή απόκωφη, σαν υπόγειος μακρινός σεισμός κάτω από τα πόδια σου· (…) 


Ολόγυρα μου ήταν στριμωγμένοι οι μικρόσωμοι Κινέζοι στρατηγοί, με παράσημα στο στήθος, Ινδιάνοι κι Ινδιάνες, κι οι Γιαπωνέζοι διανοούμενοι κι ένας γιγαντόσωμος αράπης μ' ένα χρυσό σκουλαρίκι στο αυτί του. Κοιτάζαμε τρυφερά ο ένας άλλον, χαμογελούσαμε και λέγαμε την αγάπη μας δίχως λόγια.(…) Άξαφνα τρουμπέτες πολεμικές· τιναχτήκαμε όλοι, τα πρόσωπα όλα άναψαν. Ορμούν καβαλάρηδες οι Κερκέζοι, οι Καυκάσιοι, οι Μογγόλοι, οι Καλμούκοι· πάει μπροστά ο αρχηγός με όρθιο γυμνωμένο σπαθί· ακολουθούν οι καβαλάρηδες με τις πολεμικές τους στολές, με τις λόγχες και τις πολύχρωμες σημαίες, χαιρετούν τον τάφο του Λένιν και χάνουνται.  

“Οι Μογγόλοι εφορμούν,” έργο του De Neuville

Κύματα πηχτά, επανωτά, καταφτάνουν το πεζικό, το πυροβολικό, οι ναύτες της Βαλτικής και της Μαύρης Θάλασσας, οι αεροπόροι, η φρουρά της Μόσχας, η Γκεπεού, οι εργάτες με τις πέτσινες μπλούζες, με τα κοντά τουφέκια, οι εργάτισσες με τα κόκκινα κεφαλομάντηλα, με τα τουφέκια στους ώμους. Έπειτα η καταπληχτική, ατέλειωτη παρέλαση του λαού· από τις τρεις πλευρές της γιγάντιας πλατείας ξεχύνουνται τρεις βαθυκίνητοι κόκκινοι ποταμοί:  περνούν οι μαθητές, οι πιονιέρηδες, η κομουνιστική νεολαία, οι χωριάτες, οι Ασιάτες απάνω στις καμήλες, οι Κινέζοι μ’ ένα τεράστιο πάνινο δράκο που ανοιγοκλειούσε τις μασέλες. (…) 


Άνδρες της “Γκεπεού” (GPU) παρελαύνουν φέροντες στους ώμους το πορτραίτο του εβραιομπολσεβίκου αρχιεγκληματία Φ.Τζερζίνσκι


Κοιτάζω γύρα μου, όλοι κλαίνε· ξανακοιτάζω, δεν βλέπω τίποτα· τα μάτια μου και μένα είχαν θαμπώσει. Έπεσα στο λιγνό  Κινέζο στρατηγό δίπλα µου, τον αγκάλιαζα σφιχτά όσο μπορούσα και κλαίγαμε κι οι δύο· χίµηξε και μας άρπαξε στην αγκαλιά του και τους δυο ο νέγρος κι έκλαιγε κι αυτός και γελούσε... Πόση ώρα βάσταξε το θεϊκό μεθύσι; πόσους αιώνες; Ετούτη στάθηκε η δεύτερη μέρα, η πιο αψηλή, της ζωής µου· η πρώτη ήταν όταν ο πρίγκιπας Γεώργιος της Ελλάδας πάτησε το χώμα της Κρήτης. Έσφιγγα στην αγκαλιά µου τον Κινέζο στρατηγό, μας έσφιγγε ο νέγρος κι ένιωθα πώς τα σύνορα γκρεμίζουνταν, ονόματα, χώρες, ράτσες αφανίζουνταν, έσμιγε ο άνθρωπος με τον άνθρωπο, έκλαιγαν, γελούσαν, αγκαλιάζουνταν, αστραπή είχε φωτίσει το μυαλό τους κι είδαν: όλοι αδέρφια!(…) «Ετούτη είναι η φωνή της Ρουσίας» έλεγα· και ορκιζόμουν να την ακολουθήσω ως τον θάνατο.»


Σοβιετική αφίσα του 1932. Ο τίτλος γράφει: “Εργάτες από όλες τις χώρες και τις καταπιεσμένες αποικίες υψώνουν το λάβαρο του Λένιν.”


Αυτά ούτε τα πιο πωρωμένα, σκληροπυρηνικά κομμούνια δεν τα γράφουν! Κατά τα άλλα …«ποτέ κομμουνιστής, καθώς ξέρετε, την πνευματική αυτή ψώρα ποτέ δεν την έπαθα». 

Γνωστή η σχέση των μπολσεβίκων με το ψεύδος και την απάτη. Βεβαίως, αυτά είναι ψιλά γράμματα για την εν Ελλάδι ακροδεξιά. 
    
Όμως έχει και συνέχεια…

Κατά την διάρκεια της διαμονής του στην Μόσχα, ο Ν.Κ. θα συνάψει φιλία με τον Ελληνο-Ρουμάνο μπολσεβίκο συγγραφέα  Παναΐτ Ιστράτι, δημοσιογράφο της εν Ρουμανία εβραϊκής κομμουνιστικής εφημερίδος «Adevărul» (γνωστής για τον λυσσώδη δημοσιογραφικό πόλεμο εναντίον της Σιδηράς Φρουράς του Κοντρεάνου), μαζί με τον οποίον θα περιηγηθεί σε διάφορες περιοχές της Ε.Σ.Σ.Δ., για να επιστρέψει λίγο αργότερα στην Ελλάδα. (1)

Τον Ιανουάριο του 1928, σε εκδήλωση στο θέατρο “Αλάμπρα,” στην Αθήνα, αμφότεροι οι συγγραφείς θα εξυμνήσουν σκανδαλωδώς τη Σοβιετική Ένωση (φτάνοντας μάλιστα στο σημείο κυριολεκτικά να «πλέξουν το εγκώμιο της Τσεκάς») με αποτέλεσμα, τόσο ο Καζαντζάκης, όσο και ο συνδιοργανωτής της εκδήλωσης, ο αργότερα επονομασθείς και “ιεροεξεταστής του ΚΚΕ”, Δημήτριος Γληνός, να υποστούν ποινικές διώξεις.
(1) (4)

Αμέσως μετά, ο Ν.Κ. θα ταξιδεύσει ξανά στην Ε.Σ.Σ.Δ. όπου και θα συνεργαστεί με την γνωστή κομμουνιστική εφημερίδα «Πράβντα», γράφοντας εξυμνητικά άρθρα για τον Λένιν.  



Ταυτοχρόνως, θα πραγματοποιήσει αρκετές περιοδείες σε διάφορες χώρες τις Ευρώπης, προπαγανδίζοντας δι’ άρθρων,  διαλέξεων και λογοτεχνικών βιβλίων (ιδέ «Toda-Raba») τον σοβιετικό μπολσεβικισμό.

Εν τέλει, το 1931 ο Ν.Κ. θα επιστρέψει στην Ελλάδα και το 1934 –παρά το κομμουνιστικό του παρελθόν και τις σκανδαλώδεις σχέσεις του με το σοβιετικό καθεστώς–  το ελληνικό υπουργείο παιδείας θα αγοράσει τα δικαιώματα σχολικού βιβλίου δικής του συγγραφής, λύνοντάς του το οικονομικό του πρόβλημα.  (1)

Κάπου εδώ θα μπορούσαμε να σταματήσουμε, μιας και ο νοήμων αναγνώστης πιθανότατα έχει ήδη αντιληφθεί –και μάλιστα προ πολλού- “περί τίνος πρόκειται”…  

Για να προλάβουμε, όμως, ορισμένους επιτήδειους που ενδέχεται να επιχειρήσουν να αφορίσουν το παρόν άρθρο ως αναχρονιστικό και μη λαμβάνον υπ’ όψιν κάποια υποτιθέμενη μεταγενέστερη μεταβολή της πολιτικής ιδεολογίας του Ν.Κ., θα αναφερθούμε ενδεικτικά σε λίγα ακόμη “ενσταντανέ” του ύστερου βίου του. 


Βρισκόμαστε στο έτος 1944, με τις φλόγες του πολέμου να μαίνονται ακόμη στην Ευρώπη και με τα σύννεφα της εξ ανατολών κομμουνιστικής απειλής να απλώνονται παντού στον ορίζοντα.

Ο Ν.Κ., έχοντας ολοκληρώσει την συγγραφή ορισμένων θεατρικών του έργων, μεταβαίνει από την Αίγινα στην Αθήνα, όπου και γίνεται αυτόπτης μάρτυρας της δολοφονικής κομμουνιστικής ανταρσίας του Δεκεμβρίου του 1944, των λεγομένων “Δεκεμβριανών.” Τα εγκλήματα των μπολσεβίκων ληστοσυμμοριτών της Ο.Π.Λ.Α. θα είναι τόσο πολλά και στυγερά, που θα παραμείνουν για δεκαετίες βαθειά χαραγμένα στην μνήμη του Έθνους. Όμως, ο τραγικός απολογισμός των απωλειών (άνω των 50.000 Ελλήνων αμάχων σφαγμένων απάνθρωπα από τους κατσαπλιάδες δημίους του ΚΚΕ μέσα σε λίγες μόλις ημέρες) δεν θα σταθεί ικανός να συγκινήσει τον αναίσχυντο και ανάλγητο μπολσεβίκο Ν.Κ., ο οποίος, λίγους μήνες αργότερα και με τον αίμα των αθώων θυμάτων να είναι ακόμη νωπό, ιδρύει την «Σοσιαλιστική Εργατική Ένωση» μαζί με τον διαβόητο Εβραίο σιωνιστή και εισηγητή του κομμουνισμού στην Ελλάδα, Αβραάμ Μπεναρόγια, αποσκοπώντας στην ένωση όλων των διάσπαρτων “μετριοπαθών” μπολσεβίκων σ’ ένα ενιαίο “σοσιαλιστικό κόμμα”. (1) (5)       


 Για ολόκληρο το άρθρο σχετικά με την συνάντηση Καζαντζάκη-Μπεναρόγια, ιδέ «Χρονικά», φύλλο 211, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2007

Την ίδια περίοδο, τον Μάρτιο 1945, ο Ν.Κ. θα συμμετάσχει στην ίδρυση του «Ελληνοσοβιετικού Συνδέσμου» και θα εκλεγεί αντιπρόεδρός του, ενώ λίγο αργότερα και παρά την υποκριτική του αντίθεση προς το Κ.Κ.Ε. δεν θα διστάσει να προλογίσει βιβλίο  του Σ. Γκόπνερ με τίτλο «Η ορμητική άνοδος του πολιτισμού στην ΕΣΣΔ», εκθειάζοντας την σταλινική Ρωσία ως την «μόνη ελπίδα των ανθρώπων»! Κατόπιν, θα διοριστεί υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου από την κυβέρνηση Σοφούλη, όμως λίγους μήνες μετά θα υποβάλλει την παραίτησή του και θα αναχωρήσει για το εξωτερικό, όπου και θα παραμείνει μέχρι τον θάνατό του. (1) 




Αρκετά χρόνια αργότερα, τον Νοέμβριο του 1956, το παγκόσμιο ενδιαφέρον θα στραφεί στην κατεχομένη Ουγγαρία.

Μια ειρηνική διαδήλωση αγανακτισμένων Ούγγρων φοιτητών κλιμακώνεται σε ένοπλη εξέγερση, όταν έξω από το κτίριο του κεντρικού ραδιοφωνικού σταθμού της Βουδαπέστης τρείς διαδηλωτές πέφτουν νεκροί από τις σφαίρες των ερυθροφρουρών του κόκκινου καθεστώτος. Η ουγγρική νεολαία, μη μπορώντας πλέον να ανεχτεί τον αποπνικτικό σοβιετικό ζυγό στην πατρίδα της, οργανώνεται σε ένοπλες ομάδες αντίστασης  και καταλαμβάνει διάφορες περιοχές της πόλεως. Ένα πλήθος αγανακτισμένων πολιτών συναθροίζεται την «Πλατεία των Ηρώων» και κατεδαφίζει το επιβλητικό άγαλμα του Στάλιν που δέσποζε στο κέντρο της. Την ίδια στιγμή, μονάδες του ουγγρικού στρατού, αρνούμενες να υπακούσουν στα κελεύσματα των μπολσεβίκων δυναστών και των εγχώριων λακέδων τους που διέτασσαν την βίαιη καταστολή της εξεγέρσεως, παίρνουν το μέρος των εξεγερθέντων. Η επανάσταση φτάνει στο αποκορύφωμά της. Μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες να θέσει την κατάσταση υπό έλεγχο διαμέσου των ντόπιων δοσιλόγων της,  η σοβιετική κυβέρνηση πανικοβάλλεται και διατάσσει την γενική εισβολή του κόκκινου στρατού στην Ουγγαρία. Στις 4 Νοεμβρίου του 1956, δεκαεπτά πάνοπλες σοβιετικές μεραρχίες, εξοπλισμένες με χιλιάδες σύγχρονα άρματα Τ-55, εισβάλλουν στην χώρα και πνίγουν την εξέγερση στο αίμα. 


Παρ’ όλα αυτά, τόσο ο ηρωισμός των Ούγγρων αγωνιστών που αντιστάθηκαν με σθένος στα σοβιετικά τεθωρακισμένα, όσο και οι χιλιάδες των θυμάτων της κομμουνιστικής κτηνωδίας, δεν θα αφήσουν την παγκόσμια γνώμη ασυγκίνητη.  


Το όνομα του δεκαπεντάχρονου κοριτσιού με τα πυρόξανθα μαλλιά που εικονίζεται στην φωτογραφία ήταν Erika. Σκοτώθηκε από σοβιετική σφαίρα την 7η Νοεμβρίου 1956, ενώ προσπαθούσε να βοηθήσει έναν τραυματισμένο συναγωνιστή της.
  
Η βάναυση σοβιετική επέμβαση καταδικάζεται από εξέχουσες φυσιογνωμίες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, ενώ τα εξώφυλλα πολλών διάσημων περιοδικών γεμίζουν με τις φωτογραφίες και τις ιστορίες των νεαρών Ούγγρων που πολέμησαν και θυσιάστηκαν για να αποτινάξουν τον σοβιετικό ζυγό. 

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να επιστρέψουμε στο κυρίως θέμα μας.

Μερικούς μήνες μετά τα τραγικά γεγονότα στην Ουγγαρία και εν μέσω παγκόσμιας κατακραυγής, ο Ν.Κ., λίγο πριν τον θάνατό του, στις 16/04/1957, θα παραχωρήσει  συνέντευξη στην κομμουνιστική εφημερίδα «Αυγή», όπου και θα αναφερθεί στο εν λόγω γεγονός.  Έπειτα από μια σύντομη, χλιαρή  και υποκριτική καταδίκη των «αδικιών» της Ε.Σ.Σ.Δ. στην Ουγγαρία, θα ολοκληρώσει την συνέντευξη με τα εξής απίστευτα:  

«(…)Όταν ξέσπασε η καθολική λαϊκή επανάσταση [σημ: στην Ουγγαρία], οι επαναστατημένοι χωριστήκανε σε διάφορες κατηγορίες. Στους αντιρώσους, στους αντικομουνιστές Ρώσους, στους γενικά αντικομουνιστές. Αυτοί οι τελευταίοι αντικομουνιστές, φασίστες, παλιοί οπαδοί του Χόρτυ, ξένοι προβοκάτορες , ενθαρρυμένοι όχι μόνο από την καπιταλιστική προπαγάνδα, αλλά και από την βοήθειά της –χρήματα, όπλα, υποσχέσεις– κοντέψανε να κερδίσουν την παρτίδα: τις μέρες ακριβώς, που είχανε την δύναμη στα χέρια του, κάνανε φοβερό μακελειό. Το κομμουνιστικό καθεστώς βρέθηκε σε κίνδυνο. Αν η αντίδραση έβγαινε νικήτρια  θα μετάδινε το μικρόβιο σε όλους τους δορυφόρους . Τότε θα κινδύνευε σε όλη την κεντρική Ευρώπη ο κομμουνισμός και η ήττα του θα ‘ταν η χαριστική βολή. Αυτή την στιγμή επενέβη ο ρωσικός στρατός. Ήταν υποχρεωμένος, έπρεπε να επέμβει. Η επέμβαση ήταν βίαιη, άγρια, απάνθρωπη. Μπορούσε όμως να ‘ταν πιο ανθρώπινη; Ήτανε για τον συμφέρον της ανθρωπότητας η εξόντωση του κομμουνισμού ή η επιβράδυνση της πορείας του; That is the question 


Αυτός ήταν ο Νίκος Καζαντζάκης! Ένας Σαρακηνός, ένας μασόνος, ένας μπολσεβίκος, ένα ενεργούμενο της Μόσχας!

Αυτόν πλασάρουν οι διάφοροι τσαρλατάνοι του “χώρου” ως «διανοητή του εθνικισμού», «σπουδαία προσωπικότητα των ευρωπαϊκών γραμμάτων» και «υμνητή του αριο-ελληνικού πνεύματος και της φυλετικής αριστοκρατίας»!
  
Ιδού τίνος τα κατάπτυστα, γεμάτα μπολσεβικικό δηλητήριο γραπτά προωθεί σύσσωμος ο “εθνικός χώρος” στους νέους συναγωνιστές, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι το βαρέλι της κατάντιας του δεν έχει πάτο.  

Όταν οι μπολσεβίκοι κατσαπλιάδες δολοφονούσαν χιλιάδες Ελλήνων πατριωτών και  η μοίρα του ελληνικού έθνους κρεμόταν από μια κλωστή, ο Νίκος Καζαντζάκης έστηνε κομμουνιστικά κόμματα με Εβραίους συνωμότες και εξυμνούσε τον σταλινισμό.

Όταν τα νεαρά παιδιά αντιστέκονταν με ηρωισμό στο σοβιετικό κτήνος και έπεφταν για μια ελεύθερη Ουγγαρία σε μια ελεύθερη Ευρώπη, ο Νίκος Καζαντζάκης έδινε γλοιώδεις συνεντεύξεις σε κομμουνιστικές εφημερίδες, δικαιολογώντας τους μπολσεβίκους φονιάδες και ξεπλένοντας τα εγκλήματά τους.

Συνεπώς, επαξίως τοποθετείται ο Νίκος Καζαντζάκης στο πάνθεον της ντροπής της εν Ελλάδι σάπιας “εθνικιστικής” ψευτοδιανόησης, μαζί με τον έτερο μπολσεβίκο Ίωνα Δραγούμη και τον τουρκόφιλο, συνεργό των Ισπανών κομμουνιστών, Ιωάννη Μεταξά. 

Ας τον χαίρονται, λοιπόν, οι “εθνικιστές” τον νέο μπολσεβίκο καθοδηγητή τους.

Διαβάστε εδώ το Β μέρος



Πηγές:


Ristorante Verona